Scanjournal č.064

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Scanjournal č.064

Fotografické okénko do nedávné historie


64. Liberec 23. srpna 1998
O víkendu 22. - 23. srpna 1998 vrcholily v Liberci přípravy na zahájení výluky hanychovské trati, které mělo znamenat zavedení linky č. 2 na normálním rozchodu. Uvedený poslední víkend se konala výluka v úseku Fügnerova – Lidové sady, neboť ve smyčce Lidové Sady docházelo k napojení upraveného kolejového řešení umožňujícího provoz vozů o rozchodu 1435 mm na obou kolejích. Po dobu této výluky byla v celé síti DP v provozu jediná tramvajová linka č. 11 vedená ve výlukové trase Jablonec nad Nisou – Liberec, Fügnerova – Horní Hanychov. Linka č. 11 se tak několik dní před ukončením provozu podívala na provizorní přeložku trati v úseku Viadukt – Kubelíkova i na starou trať v úseku Kubelíkova – Horní Hanychov, odkud pochází většina dnešních snímků.
Souprava vozů T2R ev.č.26+27 na lince 11 čeká do času odjezdu na nástupní zastávce smyčky v Horním Hanychově. | 23.8.1998 O několik okamžiků stejná souprava opouští smyčku Horní Hanychov. Zatímco soupravy T2R zde byly zcela běžné, linka 11 je pod Ještědem velmi nezvyklá. | 23.8.1998 Počasí bylo v neděli 23. srpna velmi proměnlivé, od deště po občasné probleskující sluníčko. To nečekaně pokazilo snímek soupravy vozů T3SUCS ev.č.74+75 s pozůstatkem celovozové reklamy Zanussi, neboť kvůli odlesku není čitelné číslo linky 11. | 23.8.1998 Směrem do Horního Hanychova stoupá na lince 11 v další slunečné chvilce souprava vozů T3M ev.č.51+60. | 23.8.1998 O několik minut později je opět zataženo a souprava vozů T3M ev.č.51+60 klesá stejným úsekem jako na minulém snímku zpět směrem k zastávce Spáleniště. | 23.8.1998
26+27 - 11
23.8.1998
26+27 - 11
23.8.1998
74+75 - 11
23.8.1998
51+60 - 11
23.8.1998
51+60 - 11
23.8.1998
Opačným směrem stoupá ze Spáleniště souprava vozů T3M ev.č.63+64. V době provozu staré trati bylo jen těžko představitelné, že v tomto úseku bude za několik let dnešní dvoukolejná trať o normálním rozchodu. | 23.8.1998 Stejná souprava T3M ev.č.63+64 vjíždí ve směru do centra do oblouku před zastávkou Spáleniště. | 23.8.1998 Z centra byla ve stejném oblouku nad Spáleništěm zachycena souprava vozů T2R ev.č.21+20. | 23.8.1998 Ve směru do centra dobrzďuje souprava T2R ev.č.21+20 do zastávky Spáleniště, kde dříve bývala výhybna. | 23.8.1998 V zastávce U Kostela studuje místní babička boční orientaci na voze T2R ev.č.21, protože neví, kam jede linka 11. Co kdyby to místo na Fügnerku jelo třeba do Ruprechtic? | 23.8.1998
63+64 - 11
23.8.1998
63+64 - 11
23.8.1998
21+20 - 11
23.8.1998
21+20 - 11
23.8.1998
21+20 - 11
23.8.1998
Třetí soupravou T2R na „dlouhé“ lince 11 tvořily vozy T2R ev.č.24+25, na snímku stoupají z Dolního Hanychova k zastávce U Kostela. | 23.8.1998 Souprava T2R ev.č.24+25 přijíždí do výhybny se smyčkou v Dolním Hanychově. | 23.8.1998 Křižování vlaků linky 11 ve výhybně Dolní Hanychov bylo vyfotografováno se soupravami T2R ev.č.21+20 (směr do centra) a ev.č.24+25 (směr z centra). | 23.8.1998 Jedním snímkem křižování souprav T2R ev.č.21+20 a T3M ev.č.60+51 je dokumentována linka 11 i na provizorní výhybně U Pekáren. Vlevo je zřejmá dokončená nová trať o rozchodu 1435 mm se svrškem z panelů BKV. | 23.8.1998 Rozloučíme se snímkem soupravy T3M ev.č.59+83 na lince 11 s cílem Horní Hanychov v terminálu Fügnerova, tento přímý pohyb tehdy vykonávaly pouze zatahující spoje. | 23.8.1998
24+25 - 11
23.8.1998
24+25 - 11
23.8.1998
20+21 - 11
24+25 - 11
23.8.1998
21+20 - 11
60+51 - 11
23.8.1998
59+83 - 11
23.8.1998

Související články:
 Scanjournal č.076
 Scanjournal č.075
 Scanjournal č.074
 Scanjournal č.073
 Scanjournal č.072
 Scanjournal č.071
 Scanjournal č.070
 Scanjournal č.069
 Scanjournal č.068
 Scanjournal č.067
 Scanjournal č.066
 Scanjournal č.065
 Scanjournal č.063
 Scanjournal č.062
 Scanjournal č.061
 Scanjournal č.060
 Scanjournal č.059
 Scanjournal č.058
 Scanjournal č.057
 Scanjournal č.056
 Scanjournal č.055
 Scanjournal č.054
 Scanjournal č.053
 Scanjournal č.052
 Scanjournal č.051
 Scanjournal č.050
 Scanjournal č.049
 Scanjournal č.048
 Scanjournal č.047
 Scanjournal č.046
 Scanjournal č.045
 Scanjournal č.044
 Scanjournal č.043
 Scanjournal č.042
 Scanjournal č.041
 Scanjournal č.040
 Scanjournal č.039
 Scanjournal č.038
 Scanjournal č.037
 Scanjournal č.036
 Scanjournal č.035
 Scanjournal č.034
 Scanjournal č.033
 Scanjournal č.032
 Scanjournal č.031
 Scanjournal č.030
 Scanjournal č.029
 Scanjournal č.028
 Scanjournal č.027
 Scanjournal č.026
 Scanjournal č.025
 Scanjournal č.024
 Scanjournal č.023
 Scanjournal č.022
 Scanjournal č.021
 Scanjournal č.020
 Scanjournal č.019
 Scanjournal č.018
 Scanjournal č.017
 Scanjournal č.016
 Scanjournal č.015
 Scanjournal č.014
 Scanjournal č.013
 Scanjournal č.012
 Scanjournal č.011
 Scanjournal č.010
 Scanjournal č.009
 Scanjournal č.008
 Scanjournal č.007
 Scanjournal č.006
 Scanjournal č.005
 Scanjournal č.004
 Scanjournal č.003
 Scanjournal č.002
 Scanjournal č.001

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024