Srdo Open 2010

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Srdo Open 2010



Pro našeho věrného čtenáře Srda, který by i letos byl zcela čestně a sportovně vyloučen ze soutěže pro běžné návštěvníky serveru Pražské tramvaje, jsme před vánočními svátky 2010 připravili možná jednoduchou, možná složitější soutěž.... I tak by mohl začínat úvod k dalšímu kolu možná recesistické soutěže, jenže předchozí věty by nebyly tak zcela pravdivé. Po dlouhých úvahách a čtenářské odezvě z minulých ročníků jsme se rozhodli pro naše čtenáře soutěž nepřipravit. Ani tak exkluzivní výhry z minulých let v podobě neprodejných nástěnných kalendářů, nestály za to, zkusit si zahrát, najít odpovědi na soutěžní otázky. Už si asi neumíme hrát, neumíme si dokazovat, že něco dokážeme, a žádná cena nám za to nestojí. V minulých ročnících čtenářské soutěže byla účast takřka symbolická a proto soutěž čtenářská letos není....

A tak alespoň jedna soutěž pro někoho, komu za to stojí si lámat hlavu... Srdo nám totiž žije poklidným životem, stačil si vymalovat přes léto kanceláře, které nyní hýří úžasnými barvami, jenž nám v okolí za sedmero horami a sedmero vodami závidí. Jistě má i nadále zapojený internet a pana Gůgla zkusí požádat o odpověď. Důležité však je, aby soutěžil před kuželkami. Po nich to většinou, pokud nejede autem, nemá žádný smysl :-).

Dáváme zde veřejný závazek, že cenu Srdo získá pod vánoční stromeček, pokud zašle jakoukoliv odpověď na soutěžní otázky. Od nás díky tomu obdrží jakoukoliv cenu. Pokud však odpoví správně, dostane tu jedinou super luxusní! Srdo, piš na adresu soutez{zavináč}prazsketramvaje{tečka}cz do 19. prosince 2010:

  • 1. Milý Srdo, zkus zjistit, v jaké novostavbě traťového úseku byly v Praze naposledy využity velkoplošné panely BKV!
  • 2. Milý Srdo, abys to neměl zas tak jednoduché :-), soutěžní otázky lemují ilustrační fotografie kolejového fenoménu posledních měsíců. To se tak z tratě vyjme výhybka a odbočné koleje zůstanou odříznuté. V jednom směru se jezdí nadále, zbytek kolejí leží ve vozovce a čeká, co s ním bude dál. Je důležité poznamenat, že naše otázka se nevztahuje na jakékoliv uzavřené areály Dopravního podniku a vztahuje se na místa, která může kdokoliv spatřit na ulici. A opravdu pouze na místa, kde k propojení chybí pouze ve své podstatě výhybka. Pokud nás paměť nešálí, víme nyní o čtyřech lokalitách. Odhalíš je?
  • Na Tvou odpověď se těší redakce serveru Pražské tramvaje.


    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024