Přeložka Nádraží Veleslavín II.

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Přeložka Nádraží Veleslavín II.


Výstavba prodloužení trasy A metra a její zastávky Nádraží Veleslavín si vynutila v roce 2012 již druhé krátké přerušení tramvajového provozu na Evropské třídě. První proběhlo v druhý týden v květnu 2012, kdy byla zřízena předchůdkyně přeložky Nádraží Veleslavín I. spojená s překládáním provozu také na přeložku Horoměřická II.

Výstavba přeložky Nádraží Veleslavín II. | 4.10.2012
Výstavba přeložky Nádraží Veleslavín II. | 4.10.2012
Výstavba přeložky Nádraží Veleslavín II. | 4.10.2012
Zatlačovačka v akci na přeložce. | 4.10.2012
Výstavba přeložky Nádraží Veleslavín II. | 4.10.2012
Vznikající přeložka Nádraží Veleslavín II. vlevo ve společnosti opouštěné přeložky Nádraží Veleslavín I. vpravo v pohledu k zastávce Nad Džbánem. | 12.10.2012
Pohled do prostoru přesunutých zastávek Nádraží Veleslavín od obou přeložek (likvidovaná I. vlevo a vznikající II. vpravo). | 12.10.2012
Napojovaání přeložky Nádraží Veleslavín II. v pohledu k zastávce Nad Džbánem. | 12.10.2012
Od začátku října 2012 probíhala příprava kolejové konstrukce pro přeložku na již hotový strop jižní části podchodu. Na asfaltový podklad byly položeny velkoplošné panely BKV, které jsou díky své nízké výšce a rychlé výstavbě vhodné pro rychlou stavbu provizorií, navezeny kolejnice a za pomoci mostecké zatlačovačky zatlačeny do správné polohy s pomocí přítlačné gumy. Rovněž byly připraveny sloupy trakčního vedení a osazeny trolejové převěsy.

Po dobu výluky od středy 10. října (0:25 hod.) do soboty 20. října 2012 (cca 4:30 hod.) došlo k samotnému vyloučení tramvajového provozu v úseku Červený Vrch – Divoká Šárka, během kterého byla propojena kolejové konstrukce na obou koncích. Nad zastávkou Červený Vrch do centra byl umístěn pravý kolejový přejezd Californien, umožňující obracení obousměrných tramvajových vozů KT8D5(.RN2P).

Dopravní opatření během výstavby:
  • Linka 2 zrušena.
  • Linky 5 a 26 z Vítězného náměstí zkráceny na Červený Vrch.
  • Linky 20 a 51 z Vítězného náměstí odkloněny do obratiště Podbaba.
  • V trase Červený Vrch – Divoká Šárka zavedena náhradní autobusová doprava X-26 v denním provozu.
  • V trase Vítězné náměstí - Divoká Šárka zavedena náhradní autobusová doprava X-50 v nočním provozu.

  • www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024