Konec starého odbavovacího systému a vozu T3 ev.č.6102 v běžném provozu

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Konec starého odbavovacího systému
a vozu T3 ev.č.6102 v běžném provozu


První sériový vůz T3 ev.č.6102 na světě v poslední den svého pravidelného provozu vypravený vozovnou Žižkov. | 31.5.1996
Vůz T3 ev.č.6102 ozdobený rozlučkovými transparenty... | 31.5.1996 POSLEDNÍ DEN PROVOZU SOUPRAVY 6186+6102, linka 21, pořadí 7 - 31. května 1996. Dnešní příznivci možná ohrnou nos, jenže v době vzniku fotografií bylo opravdu jednodušší vyrobit takovou ceduli vlastnoručním napsáním. | 31.5.1996 Vůz T3 ev.č.6102 ozdobený rozlučkovými transparenty... | 31.5.1996
Interiér vozu T3 ev.č.6102. | 31.5.1996 Interiér vozu T3 ev.č.6102. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6102+6186 na Karlově náměstí. | 31.5.1996 Vůz do šrotu... | 31.5.1996 Vůz do šrotu..{31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6102+6186 na Jiráskově náměstí. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6102+6186 ve smyčce Nádraží Braník. | 31.5.1996
V souvislosti s dodávkami vozů T6A5 a zásadní změnou odbavovacího a informačního systému (OIS) pražské MHD v roce 1996 došlo k vyřazení většího množství původních vozů T3. Dnem D se stal 31. květen 1996.

K dojetí a nenainstalování nového OIS Mypol bylo určeno 28 vozů evidenčních čísel:
6102, 6108, 6186, 6188, 6221, 6238, 6240, 6241, 6311, 6342, 6344, 6345, 6348, 6368, 6407, 6409, 6425, 6440, 6444, 6453, 6456, 6458, 6478, 6479, 6494, 6495, 6603, 6612.

Vozy byly z vozoven Motol (66xx), Pankrác (63xx a 64xx) a Žižkov 61xx, 62xx).

Většina vozů dojezdila koncem května 1996 s výjimkou 6453 (odstaven po větší nehodě 2/1996), 6612 (dojezdil 30.4.1996).

Tato skupina vozů byla rozšířena z důvodu nehod o další dva vozy, které sice měly OIS původně dostat, ale v počátku roku 1996 měly nehodu a při výběru vozů, které nedostanou OIS k nim byly přidány. Jednalo se o vozy 6358 (nehoda 2/1996) a 6406 (nehoda 1/1996).

Skupina se tak rozrostla na 30 vozů.

Kromě vozu ev.č.6102, který díky snaze několika jedinců, nakonec zůstal zachován jako vůz pro komerční jízdy pražského Muzea MHD, z této skupiny existuje ještě vůz 6241 v Liberci pod novým ev.č.83.

Poslední den starého odbavovacího systému tak na lince 21 dojezdily tyto vozy:
Ranní špička:
2. pořadí 6188+6240 Žižkov
7. pořadí 6108+6241 Žižkov

Odpolední špička:
5. pořadí 6456+6440 Pankrác
6. pořadí 6342+6344 Pankrác
7. pořadí 6186+6102 Žižkov

Souprava vozů T3 ev.č.6518+6519 ve společnosti soupravy ev.č.6186+6102. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6102+6186 ve smyčce Nádraží Braník. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102 na Palackého náměstí. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102 ve smyčce Nádraží Braník. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102. | 31.5.1996
Souprava vozů 6456+6440 v Lazarské. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6342+6344 na Karlově náměstí. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102 na Palackého náměstí. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102 opouští trasu linky 21 a míří na Žižkov. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6342+6344 ve smyčce Nádraží Braník. | 31.5.1996 Souprava vozů T3 ev.č.6440+6456 ve smyčce Nádraží Braník. | 31.5.1996
Poslední zatažení do vozovny Žižkov... | 31.5.1996
Poslední zatažení do vozovny Žižkov... | 31.5.1996 Děkovné nápisy křídou... | 31.5.1996 Po posledním zatažení do vozovny Žižkov ještě oba vozy T3 sólo zapózovaly příznivcům ve smyčce Vápenka. | 31.5.1996
Souprava vozů T3 ev.č.6186+6102 na nádvoří vozovny Žižkov. | 31.5.1996 Robert Mara, Martin Brejša a Radek Simon. Pánové, kteří tehdy spískali, že vůz T3 ev.č.6102 je tu dodnes... | 31.5.1996 Martin Brejša, Filip Jiřík a Robert Mara. Pánové, kteří tehdy spískali, že vůz T3 ev.č.6102 je tu dodnes... | 31.5.1996
Po posledním zatažení do vozovny Žižkov ještě oba vozy T3 sólo zapózovaly příznivcům ve smyčce Vápenka. | 31.5.1996

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prtky.cz | www.prtky.eu
ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1635
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2020