V souvislosti s dodávkami vozů T6A5 a zásadní změnou odbavovacího a informačního systému (OIS) pražské MHD v roce 1996 došlo k vyřazení většího množství původních vozů
T3. Dnem D se stal 31. květen 1996.
K dojetí a nenainstalování nového OIS Mypol bylo určeno 28 vozů evidenčních čísel:
6102, 6108, 6186, 6188, 6221, 6238, 6240, 6241, 6311, 6342, 6344, 6345, 6348, 6368,
6407, 6409, 6425, 6440, 6444, 6453, 6456, 6458, 6478, 6479, 6494, 6495, 6603, 6612.
Vozy byly z vozoven Motol (66xx), Pankrác (63xx a 64xx) a Žižkov 61xx, 62xx).
Většina vozů dojezdila koncem května 1996 s výjimkou 6453 (odstaven po větší nehodě 2/1996), 6612 (dojezdil 30.4.1996).
Tato skupina vozů byla rozšířena z důvodu nehod o další dva vozy, které sice měly OIS původně dostat, ale v počátku roku 1996
měly nehodu a při výběru vozů, které nedostanou OIS k nim byly přidány. Jednalo se o vozy 6358 (nehoda 2/1996) a 6406 (nehoda 1/1996).
Skupina se tak rozrostla na 30 vozů.
Kromě vozu ev.č.6102, který díky snaze několika jedinců, nakonec zůstal zachován jako vůz pro komerční jízdy pražského Muzea MHD, z této skupiny existuje ještě vůz 6241 v Liberci pod novým ev.č.83.
Poslední den starého odbavovacího systému tak na lince 21 dojezdily tyto vozy:
Ranní špička:
2. pořadí 6188+6240 Žižkov
7. pořadí 6108+6241 Žižkov
Odpolední špička:
5. pořadí 6456+6440 Pankrác
6. pořadí 6342+6344 Pankrác
7. pořadí 6186+6102 Žižkov