|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Smyčka Nové StrašniceVjezd do obratiště umožňuje pouze ve směru od Vinice rozjezdová radiově ovladatelná elektromagnetická výhybka ev.č. 548 s pružnými jazyky. Vjezdová kolej odbočí z tratě levým obloukem, a v šikmém vedení oproti hlavní trati překříží protisměrnou traťovou kolej a dva pruhy vozovky automobilů. Za vozovkou následuje výstupní zastávka a za ní rozjezdová radiově ovladatelná elektromagnetická výhybka ev.č. 549 s pružnými jazyky na vnitřní a vnější kolej smyčky. Obě koleje smyčky pokračují levými oblouky ke sjezdové výhybce obou kolejí s pružnými jazyky. Následuje v přímém úseku umístěná nástupní zastávka a výjezdová kolej smyčky se pravým obloukem - po překročení dvou pruhů vozovky pro automobily - sloučí ve sjezdové výhybce s pružnými jazyky s tratí na Černokostelecké ulici.
Celé obratiště, včetně kolejových konstrukcí na Černokostelecké ulici je zřízeno klasickou konstrukcí kolejnic na příčných pražcích. Kryt obratiště tvoří betonová dlažba ve žluté barvě,
výjimku tvoří úsek, jímž koleje překračují jízdní pruhy pro automobily. Zde za kryt slouží asfaltový koberec.
Zastávky umístěné na popisované smyčce:
Provozované linky na popisované smyčce:
Související články: Trať Ústřední dílny DP - Černokostelecká původní podoba Trať Černokostelecká - Vinice původní podoba Trať Černokostelecká - Vinice Trať Ústřední dílny DP - Černokostelecká Smyčka Černokostelecká původní podoba |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |