Škoda 15T ForCity představena

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Škoda 15T ForCity představena


Elegantní vůz Škoda 15T ForCity na zkušební koleji v areálu plzeňské Škody Transportation se představil veřejnosti.. | 17.9.2008
Slunečními paprsky ozářený elegantní vůz Škoda 15T ForCity na zkušební koleji v areálu plzeňské Škody Transportation. | 28.8.2008 Slunečními paprsky ozářený elegantní vůz Škoda 15T ForCity na zkušební koleji v areálu plzeňské Škody Transportation. | 28.8.2008 Slunečními paprsky ozářený elegantní vůz Škoda 15T ForCity na zkušební koleji v areálu plzeňské Škody Transportation. | 28.8.2008 Třetí článek vozu Škoda 15T ForCity. | 28.8.2008 Druhý článek vozu Škoda 15T ForCity. | 28.8.2008
Mezičlánkový podvozek vozu Škoda 15T ForCity ještě bez elegantních krytů. | 28.8.2008 Mezičlánkový podvozek vozu Škoda 15T ForCity opatřený elegantními kryty. | 17.9.2008 Čelní podvozek vozu Škoda 15T ForCity je opatřen elegantním krytem se schůdky na stanoviště řidiče. | 17.9.2008 Prototyp vozu Škoda 15T ForCity vlečený s pomocí tzv. kraba míří ze zkušební koleje na přesuvnu v areálu plzeňské Škody. | 28.8.2008 Prototyp vozu Škoda 15T ForCity míří ze zkušební koleje na přesuvnu v areálu plzeňské Škody. | 28.8.2008
Prototyp vozu Škoda 15T ForCity vjíždí na přesuvnu v areálu plzeňské Škody. | 28.8.2008 Prototyp vozu Škoda 15T ForCity mizí na přesuvně mezi halami nové lokomotivky v areálu plzeňské Škody. | 28.8.2008 Vnitřní zobrazovače od firmy MTest nabízí v prototypu pražského vozu Škoda 15T ForCity cestujícím nový standard informovanosti. | 28.8.2008 Dřevené sedáky umístěné ve třetím článku pražského prototypu vozu Škoda 15T ForCity se vyznačují ladnou elegancí, pohodlným sezením a snadnou údržbou. | 28.8.2008 Dřevené sedáky umístěné ve třetím článku pražského prototypu vozu Škoda 15T ForCity se vyznačují ladnou elegancí, pohodlným sezením a snadnou údržbou. | 17.9.2008
Dřevené sedáky umístěné ve třetím článku pražského prototypu vozu Škoda 15T ForCity se vyznačují ladnou elegancí, pohodlným sezením a snadnou údržbou. | 17.9.2008 Dřevené sedáky umístěné ve třetím článku pražského prototypu vozu Škoda 15T ForCity se vyznačují ladnou elegancí, pohodlným sezením a snadnou údržbou. | 17.9.2008 Interiér druhého článku vozu Škoda 15T ForCity je opatřen umělohmotnými sedáky v kombinaci žluté a šedé barvy. | 11.9.2008 Interiér druhého článku vozu Škoda 15T ForCity je opatřen umělohmotnými sedáky v kombinaci žluté a šedé barvy. | 17.9.2008 Interiér druhého článku vozu Škoda 15T ForCity je opatřen umělohmotnými sedáky v kombinaci žluté a šedé barvy. | 17.9.2008
Interiér prvního článku vozu Škoda 15T ForCity je vybaven polstrovanými sedáky, vysloužil si proto přezdívku první třída s povinnou místenkou, na snímku je stanoviště řidiče uzavřené skleněnou zástěnou. | 17.9.2008 Interiér prvního článku vozu Škoda 15T ForCity je vybaven polstrovanými sedáky, vysloužil si proto přezdívku první třída s povinnou místenkou, na snímku má stanoviště řidiče otevřenu skleněnou zástěnou. | 17.9.2008 Průchod mezi jednotlivými články vozu Škoda 15T ForCity prosvětlují efektně zabudované. | 17.9.2008 Stanoviště řidiče vozu Škoda 15T ForCity vychází z rozvržení ovládacích prvků vozu Škoda 14T, jsou zde však využita moderní dotyková tlačítka a ovládací pult dostal elegantní šmrnc. | 11.9.2008 Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008
Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008 Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008 Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity, v pravé části ovládacího pultu si povšimněte nového terminálu palubního počítače Apex. | 11.9.2008 Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008 Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008
Ovládací panely a prvky na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008 Pomocný panel na stanovišti řidiče vozu Škoda 15T ForCity. | 11.9.2008 Copak se to skrývá za šedivými dvířky na stanovišti řidiče?..... | 11.9.2008 ....ano, tipujete správně, jde o chladničku. Snad se jí v pražské verzi vozu dočkáme!. | 11.9.2008 Elegantní čelo vozu Škoda 15T ForCity vyčkávající ve výrobní hale Škody Transportation na veřejnou prezentaci již brzy potkáme i v pražských ulicích. | 11.9.2008
Den D, Hodina H, aneb Prezentace 12. září 2008
Je krátce před půl jednou odpolední a v areálu plzeňské Škodovky vyčkávají novináři na příjezd vozu Škoda 15T ForCity po zkušební koleji, vůz má řídit pražský primátor Pavel Bém. | 17.9.2008 Je krátce před půl jednou odpolední a v areálu plzeňské Škodovky vyčkávají novináři na příjezd vozu Škoda 15T ForCity po zkušební koleji, vůz má řídit pražský primátor Pavel Bém. | 17.9.2008 Tisková mluvčí Škody Radka Pistoriusová vítá z pódia přítomné novináře. | 17.9.2008 Zazvonil zvonec a prototyp vozu Škoda 15T ForCity řízený primátorem hlavního města Prahy, Pavlem Bémem, míří po zkušební koleji k přítomným novinářům. | 17.9.2008 Zazvonil zvonec a prototyp vozu Škoda 15T ForCity řízený primátorem hlavního města Prahy, Pavlem Bémem, míří po zkušební koleji k přítomným novinářům. | 17.9.2008
Primátor hlavního města Prahy, Pavel Bém, přiváží vůz Škoda 15T ForCity na prezentaci. | 17.9.2008
Ve středu 17.9.2008 krátce po 12 hodině byl na zkušební koleji plzeňské Škody Transportation představen novinářské obci prototyp nové, zcela nízkopodlažní tramvaje, Škoda 15T ForCity.

Po krátkém uvítání tiskovou mluvčí Škody Radkou Pistoriusovou, zazněl přesně ve 12:20 poprvé zvonec tramvajového vozu, který po zkušební koleji přijel vlastní silou mezi natěšené novináře. Na tiskovou konferenci jej přivezl sám primátor města Prahy Pavel Bém, společnost mu dělali radní pro oblast dopravy Radovan Šteiner, ředitel pražského dopravního podniku Martin Dvořák, generální ředitel Škody Transportation Tomáš Krsek, šéf projektu tramvaje ForCity Pavel Tarant a další.

Řečníci ve svých projevech několikrát zmínili designové pojetí nového vozu, pocházející z ateliéru architekta Patrika Kotase. Sám autor však musel potupně jejich projevy sledovat z hloučku přítomných novinářů. Poté rétoři přistoupili ke křestu prototypového vozu šampaňským. Této události se společnými silami ujali postupně všichni vedeni Pavlem Bémem. Zároveň se postarali o zábavu, jelikož napěněný sekt "ohodil" nejen přítomné novináře, ale i před nimi stojící sličné hostesky.

Následovala samotná předváděcí jízda, při které byli účastníci svezeni po zkušební koleji tam a zpět. Během jízdy Pavel Tarant shrnul základní technické specifikace o voze. K otázce interiéru Pavel Bém dodal, že si Praha za tuto cenu zaslouží komfort a měla by dostat to nejlepší, avšak není na to připravena, a proto bude nejspíše zvolena podoba s dřevěnými sedáky. Martin Dvořák v této souvislosti uvedl jako největší problém čištění textilních potahů a kvalitu úklidu externími firmami. O definitivní podobě interiéru tedy ještě stále není rozhodnuto.

Dva zkušební prototypy tramvají ForCity se objeví na kolejích v Praze již během prvního pololetí 2009. Prototypy se budou lišit různými komponenty tak, aby pak pro Prahu byla na základě zkušeností z provozu vybrána nejlepší konfigurace vybavení pro sériovou výrobu. K předání prvních vozů do pravidelného provozu dojde ke konci roku 2009.

Škoda Transportation dodá pražskému dopravnímu podniku do roku 2017 celkem 250 těchto tříčlánkových zcela nízkopodlažních tramvají.

Primátor hlavního města Prahy, Pavel Bém, přiváží vůz Škoda 15T ForCity na prezentaci. | 17.9.2008
Řidič vozu Škoda 15T ForCity, hlavním povoláním primátor hlavního města Prahy, Pavel Bém, vystupuje z vozu ForCity jako první. Následují radní pro oblast dopravy Radovan Šteiner, ředitel DPP Martin Dvořák, generální ředitel Škody Transportation Tomáš Krsek a šéf projektu vozu 15T ForCity Pavel Tarant. | 17.9.2008 Šéf projektu vozu 15T ForCity Pavel Tarant, generální ředitel Škody Transportation Tomáš Krsek, generální ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák, pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner a tisková mluvčí Škody Radka Pistoriusová naslouchají projevu pražského primátora Pavla Béma. | 17.9.2008
Primátor Bém ve svém projevu vyzdvihl kromě práce českých rukou a mozků, které celou tramvaj vymysleli i její architektonické pojetí, které pochází z ateliéru architekta Patrika Kotase. Ten, ač byl několikrát v projevech zmíněn, nebyl na pódium pozván!. | 17.9.2008 Radní pro dopravu Šteiner vysvětloval význam slova For City. | 17.9.2008
Ředitel dopravního podniku Martin Dvořák vyzdvihl snahu o zlepšení mediálního obrazu dopravního podniku a snahu o modernizaci vozového parku, která se nepochybně dodávkami nových vozidel zvýší a umožní náhradu přestárlých vozů Tatra v různých modifikacích. | 17.9.2008 Projev generálního ředitele pražského Dopravního podniku Martina Dvořáka. | 17.9.2008
Šéf projektu vozu 15T ForCity Pavel Tarant a generální ředitel Škody Transportation Tomáš Krsek naslouchají projevům. | 17.9.2008 Jeho jméno sice v projevech padlo nesčíslněkrát, na pódium pozván nebyl a tak stál jen skromně stranou, designér vozu Škoda 15T ForCity Patrik Kotas ve světlém plášti. | 17.9.2008
Sličné hostesky pózovaly před vozem. | 17.9.2008 Sličné hostesky pózovaly před vozem. | 17.9.2008
Šéf pražské jednotky Dopravní cesty Tramvaje, Jan Šurovský, jen špionážně sledoval kolejový svršek zkušební koleje.... | 17.9.2008 Šéf pražské jednotky Dopravní cesta Tramvaje, Jan Šurovský, pózuje před vozem Škoda 15T ForCity. Ujištuje se, že nový vůz opravdu umí jezdit po kolejnicích S49, které bychom mohli v brzké době najít také na pražských tramvajových tratích! | 17.9.2008
Šéf pražské jednotky Dopravní cesta Tramvaje, Jan Šurovský, pózuje před vozem Škoda 15T ForCity. Ujištuje se, že nový vůz opravdu umí jezdit po kolejnicích S49, které bychom mohli v brzké době najít také na pražských tramvajových tratích! | 17.9.2008 Pražský primátor Pavel Bém křtí vůz Škoda 15T ForCity šampaňským. | 17.9.2008 Pražský primátor Pavel Bém křtí vůz Škoda 15T ForCity šampaňským. | 17.9.2008 Pražský primátor Pavel Bém křtí vůz Škoda 15T ForCity šampaňským. | 17.9.2008 Pražský primátor Pavel Bém křtí vůz Škoda 15T ForCity šampaňským. | 17.9.2008
Žezlo v podobě lahve se šampaňským převzal generální ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák. | 17.9.2008 Žezlo v podobě lahve se šampaňským převzal generální ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák. | 17.9.2008 Žezlo v podobě lahve se šampaňským převzal generální ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák. | 17.9.2008 Generální ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák v rozhovoru s designérem vozu Patrikem Kotasem. | 17.9.2008 Za pražským radním pro dopravu Radovanem Šteinerem se skrývá šéf projektu vozu Škoda 15T ForCity Pavel Tarant, do vozu přistupuje pražský primátor Pavel Bém. | 17.9.2008
Šéf projektu Škoda 15T ForCity Pavel Tarant informuje přítomné novináře během zkušební jízdy o základních technických specifikacích nového vozidla. | 17.9.2008 Šéf projektu Škoda 15T ForCity Pavel Tarant poskytuje rozhovor Michaele Urbanové. Právě vzniká video na www.novinky.cz. | 17.9.2008 Ještě nesmí chybět pózování pražského primátora Pavla Béma v roli řidiče. | 17.9.2008 Hlavní objekt prezentace, prototyp vozu Škoda 15T ForCity vyčkává poblíž pódia. | 17.9.2008 Pro město..... | 17.9.2008


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024