»TREŽ« 2008 TRenčianská Elektrická Železnice Trenčianská Teplá-Trenčianské Teplice

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

»TREŽ« 2008
TRenčianská Elektrická Železnice
Trenčianská Teplá-Trenčianské Teplice


Silniční ukazatel jasně sděluje, že do Bánovců nad Bebravou je pro nátierku cesta dlouhá ještě dalších 50. kilometrů, električka TREŽ 411 903-8 oproti tomu ukrajuje k cíli své cesty v Trenčianských Teplicích již jen poslední stovky metrů jízdy podél toku říčky Tepličky. | 20.8.2008
Opuštěná kolej nástupní zastávky TREŽ v Trenčianské Teplé. | 20.8.2008
Druhým místem našeho zastavení během Expedice Slovensko 2007 se stala malebná Trenčianská elektrická železnice. Právě proto bylo při plánování malého letního opakování o rok později opět toto místo vybráno jako cíl jedné z cest.

Trenčianská elektrická železnice se již od roku 2007 připravuje na oslavy stoleté existence v roce 2009, v jarních měsících roku byl proto hlavní aktér naší návštěvy v roce 2007 - motorový vůz 411 901-2, zvaný Janko - opatřen historizující podobou laku vycházející z původního nátěru motorových vozů. Během naší návštěvy však byl v provozu vůz 411 903-8 zvaný Philadelphia.
Motorový vůz 411 903-8 Philadelphia vyčkává v nástupní zastávce TREŽ v Trenčianské Teplé. | 20.8.2008
Motorový vůz 411 903-8 Philadelphia vyčkává v nástupní zastávce TREŽ v Trenčianské Teplé. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 opouští koncovou zastávku v Trenčianské Teplé. | 20.8.2008
Motorový vůz 411 903-8 vyjíždějící z konečné zastávky v Trenčianské Teplé má před sebou přes pět kilometrů jízdy po jednokolejné trati. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 projíždí Trenčianskou Teplou. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 překonává rušnou křižovatku v Trenčianské Teplé. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 Philadelphia odbavuje cestující pod skalní dominantou v Trenčianských Teplicích, zastávce. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 překonává křižovatku se zapnutým výstražným majáčkem a odjíždí k cíly své cesty v Trenčianských Teplicích. | 20.8.2008
Motorový vůz 411 903-8 míří podél obytné zástavby do Trenčianských Teplic. | 20.8.2008 Úzká kolej se v pátém kilometru tratě v centru Trenčianských Teplicích přiblíží k břehu říčky Tepličky. | 20.8.2008 Jak ladně odpočívající had se centrem Trenčianských Teplic vine trať TREŽky s motorovým vozem 411 903-8. | 20.8.2008 Podél říčky Tepličky a teplovodu míří do Trenčianských Teplic motorový vůz 411 903-8. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 míjí při zpáteční cestě do Trenčianské Teplé kilometrovník oznamující, že k cíli jízdy mu zbývá ještě 5,1 kilometru. | 20.8.2008
Úzká kolej v centru Trenčianských Teplicích vede po břehu říčky Tepličky. | 20.8.2008 Teplovod vedený podél břehu říčky Tepličky sice potvrzuje její jméno, ale centru Trenčianských Teplic příliš na kráse nepřidává, motorový vůz 411 903-8 projíždí tímto prvkem městského mobiliáře již zcela nevšímavě. | 20.8.2008 Přechod pro chodce je také označený výstražným křížem. | 20.8.2008 Kolej ve vjezdovém oblouku před cílovou stanicí Trenčianské Teplice překonává tok říčky Tepličky. | 20.8.2008 Vjezdová výhybka do koncové stanice Trenčianské Teplice je dlouhodobě postavená pouze do jednoho směru. | 20.8.2008
Motorový vůz 411 903-8 vjíždí do koncové stanice v Trenčianských Teplicích. | 20.8.2008 Motorový vůz 411 903-8 přejíždí kolejovou spojku v cílové stanici Trenčianské Teplice. | 20.8.2008 Dlouhodobě takřka nevyužívané kolejiště koncové stanice Trenčianské Teplice. | 20.8.2008 Na výhybce v koncové stanici Trenčianské Teplice je patrné její využívání pouze v jednom směru jízdy. | 20.8.2008 Opuštěná kolej v Trenčianských Teplicích čeká na příjezd motorového vozu. | 20.8.2008
Nástupiště koncové stanice v Trenčianských Teplicích. | 20.8.2008 Kryté nástupiště TREŽ v Trenčianských Teplicích. | 20.8.2008 Staniční budova v Trenčianských Teplicích byla postavena v roce 1941 a zkrátila trať o 150 metrů. | 20.8.2008 Nádražní budova TREŽ na konečné stanici v Trenčianských Teplicích je podstatně mladší než samotná trať, pochází až z roku 1941, kdy tudy procházely stovky lázeňských cestujících... Nástup automobilismu a jiné společné poměry tohle vše odnesly v prachu zapomnění..... | 20.8.2008 Informační tabule na budově koncového nádraží TREŽ v Trenčianských Teplicích. | 20.8.2008
Motorový vůz 411 903-8 nesoucí pojmenování Philadelphie svědčí o tom, že zaměstnanci TREŽ mají svojí železničku rádi...Stejně jako kdysi Pánům instruktorům u pražských tramvají byly nastálo přiděleny cvičné vozy, nesoucí od nich většinou ženská jména vyvedená na karoseriích. Anonymita doby to vše odvála a zakázala!. | 20.8.2008


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2021