Depo »TEŽ« Poprad 2011 aneb čtyři veteráni řady 420

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Depo »TEŽ« Poprad 2011
aneb čtyři veteráni řady 420


Již od března 2009 zůstává v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu mimo trolej odstavená jednotka 420 962-3, kupodivu je jako poslední vedená v provozním stavu s tím, že z ní bude historická jednotka TEŽ. | 16.3.2011
Jednotka 420 962-3 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 16.3.2011 Jednotka 420 962-3 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 16.3.2011 Jednotka 420 962-3 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 16.3.2011 Jednotka 420 962-3 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 16.3.2011 Jednotka 420 962-3 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu. | 16.3.2011
Interiér čelního článku jednotky 420 962-3. | 16.3.2011
Od poslední návštěvy Pražských tramvají v popradské depu neuplynul ještě ani rok, přesto je na místě zkontrolovat, jak se jednotky řady 420 v drsném tatranském podnebí mají...

Jednotka 420 953-2 změnila stanoviště a nyní je odstavená na první koleji depa a jen velmi zvolna na ní probíhají práce, které jí mají změnit v provozní muzejní exponát. Takřka desetiletí odstavení na nekrytých plochách se však na ní podepsalo a sami pracovníci depa zatím řeší jak se s jejím stavem vypořádat.

Možná potěšující a zároveň velmi překvapivou informací je ta o jednotce 420 962-3, která již od roku 2009 stojí mimo zatrolejovanou část kolejiště. Oficiálně jde totiž o poslední provozní jednotku řady 420, která je stále ve stavu TEŽ.

Její vzhled tomuto údaji sice neodpovídá, ale je velká pravděpodobnost, že z ní vznikne druhá muzejní trojička, aby bylo případně možné vytvářet soupravu trojiček tak, jak to bývalo v minulosti běžné.

Jaký bude osud zbývajících jednotek 420 959-9 a 420 966-4 je zatím ve hvězdách, vyloučeny nejsou plameny autogenu, ani odprodej třetí straně.

Sklopná sedadla v oddílech pro odkládání lyží jednotky 420 962-3. | 16.3.2011
Podvozek jednotky 420 962-3. | 16.3.2011 Jednotka 420 966-4 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011
Jednotka 420 966-4 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad s přihlížející jednotkou 420 959-9 na okraji snímku. | 16.3.2011 Jednotka 420 966-4 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011
Jednotka 420 966-4 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011 Jednotky 420 966-4 a 420 959-9 odstavené v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011
V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu odstavená jednotka 420 959-9. | 16.3.2011 V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu odstavená jednotka 420 959-9, úplně vzadu vidíme obrysy jednotky 420 962-3 a vpravo naopak jednotku 420 966-4. | 16.3.2011 Jednotka 420 959-9 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011 Jednotka 420 959-9 odstavená v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011 Laminátové čtyřsedáky z jednotek řady 420 toho v Tatrách prožily dost, a tak končí na smetišti.... | 16.3.2011
Jednotky 420 966-4 a 420 959-9 odstavené v depu Tatranských Elektrických Železnic Poprad. | 16.3.2011
Laminátové čtyřsedáky z jednotek řady 420 toho v Tatrách prožily dost, a tak končí na smetišti.... | 16.3.2011 V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu začíná oprava jednotky 420 953-2 do podoby muzejního exponátu, leč je to běh na velmi dlouho trať. | 16.3.2011 V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu začíná oprava jednotky 420 953-2 do podoby muzejního exponátu, leč je to běh na velmi dlouho trať, na běžné provozní prohlídce v jejím sousedství stojí jednotka 425 960-2. | 16.3.2011 V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu začíná oprava jednotky 420 953-2 do podoby muzejního exponátu, leč je to běh na velmi dlouho trať. | 16.3.2011 V depu Tatranských Elektrických Železnic v Popradu začíná oprava jednotky 420 953-2 do podoby muzejního exponátu, leč je to běh na velmi dlouho trať. | 16.3.2011
Popradskému depu Tatranských Elektrických Železnic již dominují jednotky řady 425, na snímku stojí jednotky 425 955-2, 425 957-8, 425 958-6 a 425 954-5. | 16.3.2011


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2021