|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Depo »TEŽ« Poprad 2011
|
Od poslední návštěvy Pražských tramvají v popradské depu neuplynul ještě ani rok,
přesto je na místě zkontrolovat, jak se jednotky řady 420 v drsném tatranském podnebí mají...
Jednotka 420 953-2 změnila stanoviště a nyní je odstavená na první koleji depa a jen velmi zvolna na ní probíhají práce, které jí mají změnit v provozní muzejní exponát. Takřka desetiletí odstavení na nekrytých plochách se však na ní podepsalo a sami pracovníci depa zatím řeší jak se s jejím stavem vypořádat. Možná potěšující a zároveň velmi překvapivou informací je ta o jednotce 420 962-3, která již od roku 2009 stojí mimo zatrolejovanou část kolejiště. Oficiálně jde totiž o poslední provozní jednotku řady 420, která je stále ve stavu TEŽ. Její vzhled tomuto údaji sice neodpovídá, ale je velká pravděpodobnost, že z ní vznikne druhá muzejní trojička, aby bylo případně možné vytvářet soupravu trojiček tak, jak to bývalo v minulosti běžné. Jaký bude osud zbývajících jednotek 420 959-9 a 420 966-4 je zatím ve hvězdách, vyloučeny nejsou plameny autogenu, ani odprodej třetí straně. |
||||