Na nepříliš rozsáhlé síti o rozchodu kolejnic
1000 mm je provozováno celkem 5 linek (1 – 5), které jsou obsluhovány cca 17 vozy Konstal 805Na z 80. let,
šesti tříčlánkovými plně nízkopodlažními vozy Pesa 121N z roku 2006 a dvěma tříčlánkovými obousměrnými vozy Düwag M8C-NF,
které vznikly rekonstrukcí vozů MAN M8C v roce 2013. Společnost disponuje taktéž vozy Düwag a Westwaggon/AEG GT6.
V provozu však tyto vozy v době návštěvy nebyly.
I v Elblągu je patrná snaha o modernizaci tramvajové sítě a vozového parku. Tratě linek 3 a 5 jsou víceméně zrekonstruované,
zbylé jsou ovšem ve velmi zbědovaném stavu. Nízkopodlažní vozy jsou vypravovány výhradně na linky 3 a 5. Hlavním problémem
jsou zdejší intervaly stpojů. Některé linky jsou provozovány v intervalu 40 minut ve všední den, nejkratší intervaly má pak
linka 4, která je v pracovní dny provozována v intervalu 12 minut. Na všechny spoje jsou nasazovány buď článkové vozy nebo
samostatné vozy Konstal 805Na. Zřejmě díky velmi dlouhým intervalům a vysokým cenám jízdného jsou vozy často zcela prázdné,
v žádné fázi dne není problém ani v centru města nalézt v tramvaji místo k sedění. Špatnou situaci tramvajového provozu
dokresluje i špinavý a zanedbaný interiér zdejších vozů.
Tramvajová síť je tvořena převážně tratěmi s otevřeným svrškem se žlábkovými i bezžlábkovými kolejnicemi. Použito
je klasické trolejové vedení i tzv. řetězovka. V síti se nalézá mnoho jednokolejných úseků. Zvláštností je pak jednokolejná
trať linky 2 vedoucí po straně obousměrné komunikace, kdy výstup v jednom směru je umožněn cestujícím přímo do jízdního pruhu
protisměrně jedoucích aut.