|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vrak vlečného vozu ev.č.980
|
Spodek vozu byl snýtován z ocelových nosníků, kostra vozu s lisovaných tvarových sloupků a dřevěných kružin. Boční a čelní stěny byly snýtovány z ocelového plechu, střecha byla vyrobena z dřevěných palubek. Vozy byly dodávány od roku 1924 až do roku 1931 a celkem jich bylo vyrobeno 415 kusů. Šlo o první pražské tramvajové vozy s celokovovou vozovou skříní, která jim přinesla přezdívku Plecháče.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1961 do roku 1973, vůz ev.č. 980 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1967 a následně se ocitl v obci Doubravička u Mladé Boleslavi, (podobně jako vlečný vůz ev.č. 964). Okna byla zakryta plechy a vůz na malém remízku mezi poli sloužil zřejmě jako sklad. Jeho vrak byl v polovině září roku 2003 rozřezán plameny autogenu.