.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!

Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - archiv českého webu

Kraťasy

Krátké zprávy jsou vždy Na znamení

Vozy
Úterý 21. června 2016, 20:30, přidal: admin Petr

9019 + 9019 :-)
Článkové tramvaje mají "výhodu" spočívající v tom, že při poškození jednoho článku, lze použít jiný nepoškozený článek z jiného vozu, pokud tento vůz byl poškozen v jiném místě. Díky tomu tak dopravce získá jeden nepoškozený vůz a druhý, který je poškozený ještě víc. Ale místo odstavených dvou vozů stojí jen jeden. V případě minimálně pražských vozů KT8D5 se takové záměny děly a nyní se, podle našich informací, vyzkoušely na prvních dvou vozech Škoda 15T ForCity Alfa. Konkrétně jde o vozy ev.č.9291 a 9293 poškozené při střetu na Klárově. Zdravý třetí článek (tedy článek B) vozu 9293 posloužil k náhradě poškozeného článku vozu 9291. Díky tomu vůz 9291 v nejbližších týdnech opět zasáhne do provozu, zatímco vůz 9293, po získání poškozeného článku B (třetí článek) bude stát výrazně déle.
Preference
Úterý 7. června 2016, 10:35, přidal: admin Petr

Strossmayerovo náměstí
Signalizace na Strossmayerově náměstí byla vypnuta. Změna přináší zkrácení zdržení chodců, ale také zrychlení tramvajové a silniční dopravy. Signalizace fungovala od obnovy před 15 lety v dynamickém řízení s preferencí, jež přineslo zlepšení plynulosti provozu tramvají. Poté byl semafor v rámci dočasných opatření občas vypínán, což ústilo mimo jiné v další snížení zdržení tramvají. Následné stavební úpravy náměstí a spuštění tunelu Blanka v roce 2015, které přineslo snížení automobilové dopravy, podpořilo úvahy o trvalé změně. Dílčím krokem přitom byla změna už v červnu 2014, kdy se začal vypínat v čase 23:00 – 5:30, a to především kvůli nočním linkám, které zde vyčkávaly na řízený přestup. Tramvajová křižovatka patří se 120 vlaky za hodinu ve špičce mezi nejzatíženější v Praze. Vypnutí SSZ na blikačku však neznamená jeho úplný konec. Signalizace nadále slouží pro přihlášení tramvají k SSZ Dukelských hrdinů - Kostelní a SSZ nábřeží Kapitána Jaroše - Dukelských hrdinů.
Ostatní
Středa 25. května 2016, 14:23, přidal: admin Petr

schéma zatažení do vozovny Kobylisy od 1.6.2016
Z důvodu výstavby protihlukové stěny na objízdné koleji vozovny Kobylisy dochází od 1. června k úpravě zatažení.
Do vozovny budou přiděleny obousměrné vozy KT8D5.RN2P, které budou zatahovat standardně čelem vozu do areálu vozovny s tím, že po odstavení vozu dojde ke změně stanoviště a při následném výjezdu vůz vyjede na trať opačným stanovištěm v čele. [na obrázku vyznačeno žlutou čarou a šipkami]
Jednosměrné vozy řady T a Škoda 14T budou zatahovat s průjezdem přes vnitřní kolej smyčky Vozovna Kobylisy. Po odbavení cestujících ve standardní výstupní zastávce ve smyčce přistoupí do vlaku pracovník depa Kobylisy, řidič tramvaje zůstane na svém stanovišti. Před odjezdem z obratiště se musí pracovník depa přesvědčit o funkci provozní brzdy na pomocném stanovišti (řidič u vlaků 2xT vypne řízení, nastaví reverz do polohy 0, u vozů 14T vzad, pracovník depa u vlaků 2xT ve 2. voze zapne řízení, nastaví reverz vzad, vyzkouší funkci provozní brzdy na pomocném stanovišti a následně vrátí vše zpět pro pohyb vpřed do zastávky Vozovna Kobylisy - na znamení). [na obrázku vyznačeno červenou čarou a šipkami]
Po výjezdu z obratiště vlak zastaví v prostoru zastávky Vozovna Kobylisy - na znamení za sjezdovou výhybkou z obratiště / vozovny. Proběhnou znovu již zmíněné úkony pro změnu směru jízdy a pracovník depa z pomocného stanoviště vozu zpětným pohybem po protisměrné koleji odjíždí s vlakem do areálu vozovny. [na obrázku vyznačeno modrou čarou a šipkami] Řidič stálé zůstává na stanovišti jako brzdař.Po provedení přejímky vlaků (vozů) a potvrzení vozové knihy převezme zpět řízení řidič tramvaje a pokračuje zpětným pohybem po kolejové harfě na příslušnou kolej v depu.
Ze zahraničí
Neděle 22. května 2016, 12:10, přidal: MOp

Električka K2 #317 opouští tunel pod hradem a míří do zastávky Chatam Sofér. {21. 5. 2016}
V sobotu 21. května 2016 se uskutečnil další ročník Noci múzeí a galérií v Bratislavě. Dopravní podnik Bratislava při této příležitosti vypravil historické električky, autobusy a trolejbus. Přeprava cestujících byla zdarma. Historické tramvajové vozy T2 #215, T3 #275 a K2 #317 jezdily v 20. minutovém intervalu po polookružní trase linky 1 (Hlavná stanica, Obchodná, tunel, Chatam Sofér, Jesenského, Nám. SNP a zpět na Hlavnú stanicu).
Ostatní
Neděle 22. května 2016, 12:09, přidal: MOp

Lákadlem Noci múzeí a galérií byla jízda parního vlaku vedeného Albatrosem 498.104. {21. 5. 2016}
Prvním lákadlem Noci múzeí a galérií byla jízda parního vlaku vedeného Albatrosem 498.104 v trase Bratislava hl.st. – Bratislava Lamač – Bratislava Nové Mesto – Bratislava Petržalka – Železničné múzeum Bratislava východ.
Ze zahraničí
Neděle 22. května 2016, 12:08, přidal: MOp

Stanice na tramvajové trati do Petržalky mají jednotný mobiliář s jízdenkovými automaty, ve kterých je možné platit jak mincemi, bankovkami a platebními kartami (kontaktně i bezkontaktně). {21. 5. 2016}
Veškeré nové stanice na tramvajové trati do Petržalky mají jednotný mobiliář. Tvoří jej informační elektronické odjezdové tablo, přístřešky pro cestující a nové jízdenkové automaty, ve kterých je možné platit jak mincemi, tak bankovkami a platebními kartami (kontaktně i bezkontaktně). Automaty jsou shodné s typem užívaným v německy mluvících zemích. Snímek pochází ze Šafárikova námestí.
Aktualita
Neděle 22. května 2016, 12:07, přidal: MOp

Zrekonstruovaný Starý most byl tento týden zpřístupněn pro chodce a cyklisty. {21. 5. 2016}
Ve čtvrtek 19. května 2016 byl pro chodce a cyklisty zpřístupněn zrekonstruovaný Starý most, který je součástí nově postavené tramvajové tratě do Petržalky. Konstrukce mostu má po obou stranách široké chodníky, jejichž vnitřní okraje chodníkových častí jsou vyhrazené pro cyklisty. Podle informací serveru imhd.sk, by tramvajová trať měla být v ideálním případě zprovozněna začátkem července letošního roku. Otevření nového mostu se o víkendu setkalo s velkým zájmem ze strany veřejnosti, zejména pak cyklistů.
Ze zahraničí
Neděle 22. května 2016, 12:05, přidal: MOp

V pátek 20. května 2016 dojezdil poslední zástupce autobusů Ikarus 435.18E v pravidelném provozu. {20. 5. 2016}
V pátek 20. května 2016 skončila v bratislavských ulicích další legenda. V tento den dojezdil poslední zástupce autobusů Ikarus 435.18E v pravidelném provozu, vůz #4827. Rozlučková jízda začala v 15 hodin pod Mostem SNP a byla vedena po následující trase: Most SNP - Einsteinova - Viedenská - Krasovského - estakáda Jantárová cesta - Bosákova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - Autobusová stanica, dále po trase linky 21 do zastávky Devínská Nová Ves, Na Hriadkach, odkud se přesunul manipulačně s cestujícími do Dúbravky. Ze zastávky Pri kríži následně vykonal spoj po trase linky 83 do zastávky Petržalka, Technopol odkud odjel jako linka 95 na Nám. Ľ. Štúra a po přesunu na Zochovu po trase linky 39 do konečné Ružinov, Súhvezdná, kde naposledy zapózoval fotografům.
Z jiného města v Česku
Středa 11. května 2016, 10:20, přidal: MOp

Výstavba pevné jízdní dráhy v oblouku Žitavská - 1. Máje. {7. 5. 2015}
Od 23. dubna do 5. června je uzavřena pro veškerou dopravu frekventovaná křižovatka Žitavská, 1. Máje a Nákladní. Důvodem je výměna nevyhovujícího tramvajového svršku v okolí vlakového nádraží v Liberci. Součástí rekonstrukce je výměna velkoplošných panelů za pevnou jízdní dráhu. Meziměstské linky 5 a 11 jsou zkráceny do terminálu Fugnerova, linky 2 a 3 do zastávky Rybníček.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Středa 11. května 2016, 09:58, přidal: MOp

Oprava tramvajové trati Malostranská - Staroměstská.  {10. 5. 2016}
Oprava tramvajové trati  v úseku Malostranská - Staroměstská. {10. 5. 2016}
Od pondělí 9. 5. 2016 do 23. 5. 2016 probíhá oprava tramvajové trati mezi zastávkami Malostranská a Staroměstská. V rámci opravy tratě, dochází k přeskládání panelů a nahrazení těch nejpoškozenějších a opravě obou přiléhajících křižovatkových konstrukcí. Částečně zmizí i jedna pražská kuriozita - velkoplošné panely bkv s reliéfem imitujícím žulovou dlažbu. Z hlediska linkového vedení je v předmětném úseku linka 18 obousměrně vedena odklonem před Právnickou fakultu.
Vozy
Pátek 6. května 2016, 09:30, přidal: Pepa

T3SU ev.č.7002 na novém působišti (28.4.2016)
Před několika dny byl z ústředních dílen DP odvezen vůz T3SU ev.č. 7002 jehož novým vlastníkem se stal soukromý majitel.
Z jiného města v Česku
Středa 4. května 2016, 22:40, přidal: MOp

Oprava tramvajové tratě v Olomouci u zastávky Tržnice.  {27. 4. 2016}
V termínu od 11.4. do 8.5.2016 probíhá na třídě Svobody v Olomouci mezi zastávkami Okresní soud a Tržnice oprava tramvajové tratě. Linky 2, 4 a 6 jsou v provozu beze změn, linky 1 a 7 jsou nahrazeny tramvajovou linkou U v trase Nová Ulice – Náměstí Hrdinů – Neředín, krematorium, linka nebude v provozu. Linka č. 5 je ve dnech pracovního klidu vedena ve své trase v pracovních dnech je nahrazena linkou X5 v trase Trnkova – Kosmonautů – Žižkovo náměstí – Palackého – Neředín, krematorium. V trase Tržnice, plocha – Envelopa – Vejdovského – Hlavní nádraží a zpět je provozována náhradní autobusová doprava s označením X.
Ostatní
Pondělí 18. dubna 2016, 20:18, přidal: MOp

Inovovaný vůz Škoda 14T ev.č. 9148 na kusé koleji smyčky Výstaviště Holešovice.  {18. 4. 2016}
Nový interiér vozu Škoda 14T ev.č. 9148.  {18. 4. 2016}
V pondělí 18. dubna 2016 byla veřejnosti představena inovovaná verze vozu Škoda 14T. Vzorová zkušební úprava se týká jak interiéru, tak i exteriéru, kde proběhla úprava vnějšího laku na voze. Dopravní podnik se pro vzorovou úpravu interiéru rozhodl s cílem zvýšit průchodnost cestujících uvnitř tramvaje, což zároveň povede k urychlení vystupování z a nastupování do tramvaje. DPP spolupracoval s architektem Patrikem Kotasem, inovativní sedačky do vozu dodala firma MSV interiér a technickou přípravu zajišťovala firma Inter-Informatics. Kompletní realizace byla provedena zaměstnanci DPP v Opravně tramvají v Hostivaři. Celková cena prototypové úpravy interiéru a exteriéru vozu činí 2,6 mil. korun. Tramvaj bude přidělena do vozovny Kobylisy a od středy 20. dubna 2016 se s ni můžeme setkávat zejména na linkách č. 3 a 17.
Subjektivní hodnocení autora:
Laminátové sedačky mají svým vzhledem evokovat návrat k oblíbeným skořápkám známým z vozů Tatra T3 a tomu odpovídá i barevné provedení, které se zejména u šedých sedáků tluče s barvou obložení interiéru vozové skříně. Místa pro cestující disponují dostatečným prostorem pro nohy a uličky jsou daleko lépe průchozí. Sedačky jsou vcelku pohodlné, příjemné na omak a hlavně nekloužou. Otázkou je, jak bude pohodlný posed při delší jízdě a poskakování na kolejových kříženích a konstrukcích.
Preference: Vršovická
Neděle 17. dubna 2016, 12:10, přidal: admin Petr, námět: Grossák

Křižovatka Koh-i-noor.
V rámci rekonstrukce TT Vršovická došlo na SSZ 0.334 Vršovická - Moskevská k významnému zlepšení poměrů především pro tramvaje od Slavie. V zastávce Koh-i-noor byl osazen vzdálený rádiový přijímač, který na rozdíl od kontaktu detekuje směr jízdy tramvaje. Tím dochází k lepší přípravě signalizace k provádění následných preferenčních zásahů, které se odehrávají převážně po odjezdu vlaku ze zastávky. Za tím účelem byl rovněž přesunut vzdálený přihlašovací kontakt na výjezd ze zastávky. Opatřením významně narostla možnost výběru volna pro odbočující vlaky do Moskevské dvakrát do cyklu. V rámci rekonstrukce trati došlo také k obnově SSZ Vršovická - Bělocerkevská a doplnění detekce tramvají a autobusů. Řízení ale zatím zůstává pevné, podobně jako na křižovatkách Sportovní a Petrohradská, které byly obnoveny v roce 2015. Obnoveno bylo také SSZ Vršovická - Užocká, které řídí samostatný přechod. Zde byla vylepšena detekce tramvají a také došlo ke stavebnímu zkrácení přechodu.
Preference: Červený Vrch
Neděle 17. dubna 2016, 12:07, přidal: admin Petr, námět: Grossák

SSZ smyčka Červený Vrch.
SSZ 6.159 Evropská - Alžírská dostalo software s dynamickým řízením a podmíněnou preferencí tramvají v hlavním směru. Signalizace řídí provoz ve stykové křižovatce s přechody pro chodce a také na odbočení a výjezdu tramvaje z obratiště. V křižovatce s přechodem pro chodce mají chodci trvalé volno přes tramvajovou trať, které je přerušováno nároky tramvají. Preference je zajištěna prodlužováním a předvýběrem vlastní fáze a předvýběrem kolizní fáze. Jízda tramvají do smyčky a ze smyčky, která není pravidelným provozem užívaná, je umožněna v závislosti na koordinaci po Evropské v určité časové poloze v cyklu. SSZ Evropská – Alžírská bylo obnoveno v roce 2015, ale dosud bylo řízeno pevným programem, který neumožňoval užívání obratiště. Nyní je šestou signalizací na Evropské, která uplatňuje preferenci tramvají.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Úterý 5. dubna 2016, 11:51, přidal: admin Petr, námět: J.Hubka

Pracovní vůz T3 ev.č.5521 ve Vršovické ulici.  {5.4.2016} Pracovní vůz T3 ev.č.5521 ve Vršovické ulici.  {5.4.2016} Pracovní vůz T3 ev.č.5521 ve Vršovické ulici.  {5.4.2016} Pracovní vůz T3 ev.č.5521 ve Vršovické ulici.  {5.4.2016} Pracovní vůz T3 ev.č.5521 ve Vršovické ulici.  {5.4.2016}
Po Vršovické se již projel "měřák", tedy pracovní vůz T3 ev.č.5521 přezdívaný Pomeranč.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Neděle 3. dubna 2016, 11:57, přidal: admin Petr, námět: von Špilberk

Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Štěrkovací vozík opět v akci. {3.4.2016}
Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Pokračující rekonstrukce Sokolovské. {3.4.2016} Výměna části křižovatky Horní Palmovka. {3.4.2016}
Pokračující rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici.
Reklamní vozy
Sobota 2. dubna 2016, 20:34, přidal: admin Petr

Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 na Florenci. {2.4.2016}
Že úroveň provedení celovozových reklam v poslední době není nic moc, řekne nejspíš každý. Do očí bijící detaily, kdy v nějak barevně laděné reklamě trčí červené čelní reflektory vozů T3, na to jsme si již zvykli. Že u první celovozové reklamy na voze Škoda 15T zůstaly okenní sloupky v základní, tedy červené barvě zarazí, ale v kontextu se zmíněnými reflektory nepřekvapí. Že však nedojde ani k oblepení krytu podvozku a při průjezdu obloukem na vás bafne základní červená barva zarazí. Asi by těch několik cm2 samolepky navíc stálo hrozně moc....
Aktualita
Sobota 2. dubna 2016, 20:24, přidal: admin Petr

Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9201 na Florenci. {2.4.2016}
Dnes došlo opět k využití nového vjezdového oblouku smyčky Florenc od Bílé labutě. Ukončena zde byla linka 17 ve směru od Výstaviště Holešovice z důvodu půl maratónu.
Reklamní vozy
Neděle 27. března 2016, 17:13, přidal: admin Petr, námět: J.Hubka

Vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 s celozovou reklamou.  {27.3.2016} Vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 s celozovou reklamou.  {27.3.2016} Vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 s celozovou reklamou.  {27.3.2016} Vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 s celozovou reklamou.  {27.3.2016} Vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 s celozovou reklamou.  {27.3.2016}
Tak jsme se dočkali. První vozem Škoda 15T ForCity Alfa, který obdržel celovozovou reklamu se stal vůz ev.č.9236. V ulicích bude propagovat Equa banku.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Pátek 25. března 2016, 11:54, přidal: admin Petr, námět: MOp

Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016}
Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016} Rekonstrukce tratě ve Vršovické ulici. {21.3.2016}
Jak probíhá rekonstrukce Vršovické ulice?
Rekonstrukce tramvajové tratě
Pátek 25. března 2016, 11:30, přidal: admin Petr

Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016}
Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016} Rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici. {20.3.2016}
Jak probíhá rekonstrukce tratě v Sokolovské ulici?
Vozy
Sobota 5. března 2016, 17:08, přidal: MOp

Vůz Škoda 14T ev.č. 9125 na odkloněné lince 17 projíždí po Mánesově mostě.  {5. 3 2016}
Vůz Škoda 14T ev.č. 9144 projíždí křižovatkou Národní divadlo. {5. 3. 2015}
Po několikaměsíční odmlce dnes zasáhly do provozu po opravě další dva vozy Škoda 14T. Oba vozy ev.č. 9125 a 9144 bylo možné spatřit na lince 17, a tak trochu neobvykle i na Mánesově mostě, neboť probíhala z důvodu filmování výluka v úseku Staroměstská - Čechův most.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Sobota 20. února 2016, 11:17, přidal: admin Petr

Smyčka Florenc {20.2.2016} Smyčka Florenc {20.2.2016} Smyčka Florenc {20.2.2016} Smyčka Florenc {20.2.2016} Smyčka Florenc {20.2.2016}
Pokračující práce na zřízení vjezdového oblouku smyčky Florenc od Bílé Labutě.
Ostatní
Sobota 13. února 2016, 10:23, přidal: admin Petr

Odstavený vůz T3SUCS ev.č.7145.  {12.2.2016}
Zatím posledním odstaveným zrychlovačem je vůz T3SUCS ev.č.7145. Na snímku je odstavený před sněhovým pluhem T3M ev.č.5418.
Vozy
Sobota 13. února 2016, 08:03, přidal: admin Petr, námět: JsV

Vůz T3SU ev.č.7020.  {12.2.2016}
Svoji poslední cestu po pražských kolejích z vozovny Strašnice do Ústředních dílen v pátek uskutečnil vyřazený vůz T3SU ev.č.7020.
Vozy
Sobota 13. února 2016, 07:51, přidal: admin Petr, námět: D.Gaar

Souprava vozů T3SUCS ev.č.7187+7271.  {12.2.2016}
Souprava vozů T3SUCS ev.č.7271+7187.  {12.2.2016}
Svoji poslední cestu po pražských kolejích z vozovny Žižkov do Ústředních dílen v pátek uskutečnila vyřazená souprava vozů T3SUCS ev.č.7187+7271.
Rekonstrukce tramvajové tratě
Úterý 9. února 2016, 21:40, přidal: MOp

Nový vjezdový oblouk do obratiště Těšnov i ve směru z centra získává stále jasnější obrysy.  {9. 2. 2016}
Nový vjezdový oblouk do obratiště Těšnov i ve směru z centra získává stále jasnější obrysy.
Vozy
Úterý 9. února 2016, 21:36, přidal: MOp

Mercedes-Benz Capacity L na lince 119 odbavuje cestující ve výstupní zastávce Nádraží Veleslavín.  {9. 2. 2016}
Ve dnech 9.2., 10.2. a 14.2.2016 je na vybrané spoje linky 119 nasazen předváděcí velkokapacitní autobus Mercedes-Benz CapaCity L. Předpokládané odjezdy ze zastávky Nádraží Veleslavín: 12:50, 13:50, 14:50, 15:50, 16:50, 17:50, 18:50 Předpokládané odjezdy ze zastávky Terminál 1: 13:05, 14:05, 15:05, 16:05, 17:05, 18:05, 19:05.
Vozy
Úterý 12. ledna 2016, 04:18, přidal: admin Petr, námět: J.Hubka

Odvoz vozů T3SU ev.č.7017 a T3SUCS ev.č.7033, 7062.  {11.1.2016}
Pravděpodovně do města Charkov zamířily v pondělí 11. ledna vozy T3SU ev.č.7017 a T3SUCS ev.č.7033, 7062. Do Kovošrotu pak sedm vozů T3M ev.č.8010, 8018, 8020, 8044, 8064, 8078 a 8101.
Vozy
Úterý 12. ledna 2016, 04:14, přidal: admin Petr, námět: J.Hubka

Vůzz KT8D5 ev.č.200.  {11.1.2016}
Vůz KT8D5 ev.č.200. {11.1.2016}
Z maďarského Miskolce odkoupil pražský DP zatím první z vozů KT8D5 určených pro modernizaci na typ KT8D5.RN2P. Je jím vůz ev.č.200, který byl v Miskolci zařazen do provozu jako první v roce 1991 po nákupu z Košic, kde nesl ev.č.539.

ISSN 1801-9994 | Datová velikost: 43513.3242 MB | Počet článků: 1521
web postaven na redakčním systému phpRS
Fotografie: © Pražské tramvaje a uvedení autoři | © Pražské tramvaje 2001-2016