|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Havarijní oprava Nádražní ulice 2011
Kolejiště v Nádražní ulici tvořené velkoplošnými panely BKV poznamenala nepříznivá zima,
stejně jako provoz moderních vozidel z produkce plzeňské Škodovky. V důsledku pohybu středových panelů se stal úsek
nesjízdný pro nejmodernější vozy Škoda 15T. Bylo proto zapotřebí včas jednat.
Oprava byla provedena na dvou cca 100m dlouhých úsecích mezi zastávkami ČSAD Smíchov a Smíchovské nádraží. Spočívala v sanaci podloží pomocí odfrézování podkladní vrstvy a pokládce nové živice, na níž byly znovu položeny původní vytěžené panely. Současně byly vyměněny kolejnice B1 v dalších několika úsecích poblíž Lihovaru za nové. Přemostění železniční tratě do Berouna se dočkalo podfoukání, tedy výškového urovnání panelů v obou obloucích. V Hlubočepích došlo ještě k vyrušení dilatací v prostoru u nástupní zastávky Hlubočepy a lokálním opravám panelů. Po dobu výluky bylo deponováno cca 24 vozů z vozoven Vokovice /garantované nízkopodlažní spoje/ a Pankrác ve smyčce Sídliště Barrandov, které zajišťovaly provoz na nepřetržité náhradní tramvajové lince 32. Vnější kolej sloužila pro odstavování vozů, vnitřní kolej byla průjezdná a na prostřední koleji smyčky čerpali řidiči přestávky.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |