Odstavná kolej Brusnice

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Odstavná kolej Brusnice


Dál již to skutečně nejde... Cvičný vůz ev.č.5504 na úplném konci kusé koleje Brusnice. | 1996
Během cvičné jízdy na odstavné koleji pobýval též vůz KT8D5 ev.č.9008. | 1997
Odstavná kolej Brusnice s vozem KT8D5 ev.č.9008 a soupravou vozů T3 ev.č.6668+6665 na lince 22 v zastávce Brusnice. | 1997
Na odstavnou kolej v rámci vyhlídkové jízdy zavítal i vůz T3R ev.č.8205. | 18.3.2000
Velmi stísněné poměry ve vozovně Střešovice nedovolovaly pracovníkům depa provádět potřebná nastavení opravených vozů T3. Proto byla v roce 1969 v Jelení ulici postavena mezi křižovatkou Brusnice a obloukem do Keplerovy ulice kusá zkušební kolej o délce 150 metrů.

Při jízdě z centra odbočovala z traťové koleje pravou výhybkou a vedla po pravé straně tratě. Do provozu byla uvedena 29. prosince 1969 a vybavena byla i prohlížecí jámou. Ovšem využívání této koleje bylo velmi sporadické. Prohlížecí jáma byla pro svou nebezpečnost v roce 1995 zavezena sutí a zakryta asfaltem.

Vjezdová část koleje se během rekonstrukce křižovatky Brusnice v roce 1997 dočkala dokonce nové výhybky s pružnými jazyky, ale na svém místě vydržela jen do 15. června 2000. Tehdy byla kolej v rámci rekonstrukce tramvajové tratě v Jelení ulici snesena včetně vjezdové výhybky. V trase koleje je dnes již jen přístupový chodník k zastávce Brusnice.

Odstavná kolej Brusnice v běhu času...
Původní čepová výhybka na kusou kolej. | 29.7.1995 Nová výhybka s pružnými jazyky dávala koleji šanci na přežití. | 15.8.1998 Nová výhybka s pružnými jazyky dávala koleji šanci na přežití. | 15.8.1998 Kontrolní jáma na koleji zakrytá jen prorezlými plechy. | říjen 1994
Kontrolní jáma na koleji zakrytá jen prorezlými plechy. | listopad 1994 Zavezená a zaasfaltovaná kontrolní jáma na koleji. | 4.6.1995 A dál již to nejde - kolej zde končí. | 4.6.1995 A dál již to nejde - kolej zde končí. | 4.6.1995 Tříkolejná idylka... | listopad 1994
Tříkolejná idylka... | 29.7.1995 U napojení na tramvajovou trať odděloval odstavnou kolej nástupní ostrůvek zastávky Brusnice. | listopad 1994 Poslední hodiny odstavné koleje... Trať je již vytrhána a brzy dojde i na odstavnou kolej, která zatím slouží nákladním automobilům. | 22.6.2000 Poslední hodiny odstavné koleje... Trať je již vytrhána a v místě, kde stojí bagr ještě leží odstavná kolej. | 22.6.2000 Poslední hodiny kolejnic odstavné koleje v zemi. | 22.6.2000
Poslední hodiny kolejnic odstavné koleje v zemi. | 22.6.2000 Jistě ne levná výhybka na odstavnou kolej s pružnými jazyky opustila svou polohu. | 6.7.2000 A místo výhybky se již montuje jen přímá kolej... Jako pozůstatek zůstává v zemi dešťový kanál, odvádějící vodu z kolejnic odstavné koleje. | 6.7.2000 A místo výhybky se montuje již jen přímá kolej... | 6.7.2000 Dlážděný chodník místo odstavné koleje... | 12.5.2004


www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024