|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vozovna Vokovice
|
Dovolujeme si Vás upozornit, že s ohledem na provedené rekonstrukce to tady vypadá zase trošku jinak. Usilovně pracujeme na úpravách. |
Před započetím zpětného pohybu do vozovny z obou traťových směrů, si řidič, po zajetí celého vlaku za zajišťovací výhybky, navolí signál v SSZ kličkou v kontaktním zámku na sloupku SSZ. Při vypnuté SSZ musí řidič při zatahování dbát zvýšené opatrnosti.
Číslo koleje, na kterou má řidič tramvaje zatáhnout vlak, se dozví na vývěsce u vrat vozovny.
Po standardní kontrole před výjezdem vyjíždí přes kolejovou harfu k vrátnici, v prostoru mezi areálem vozovny a kolejovým trojúhelníkem napojujícím trať z vozovny na Evropskou ulici je zřízena nástupní zastávka. Při výjezdu z vozovny na Evropskou třídu se řidič tramvaje řídí světelnou signalizací pro individuální automobilovou dopravu v podobě dvou kruhových světel (červená a oranžová). Zhasnutí signalizace signalizuje možnost výjezdu. Směr další jízdy vlaku (vlevo smyčka Divoká Šárka, vpravo Dejvická) musí řidič zvolit ručním přestavením výhybky.
Vjezd a výjezd vozovny Vokovice | ||||