Dílenské okénko 2023

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Dílenské okénko
2023


Novinky v dílnách v období od 1. do 30.4.2023:
PÚ: 8330, 8332 (VO), 8443 (ŽI), 8489 (KO), 9161 (KO), 9277 (VO), 9446 (ŽI).
PO: 8556, 8570 (SA).
GO: 5527 (ex 8029).
MO: 6004, 7290 (SE), 8082, 8348, 8353, 8356, 8534, 8538 (HL), 8158, 8252, 8266, 8282, 8283, 8568, 8573, 8575 (SA), 8242, 8245 (ŽI), 8323 (VO), 8394, 8416, 8426, 8431 (PA), 8459 (MO), 9105 (HL).
Dodána: T3R.PLF 8295 (KOS).
Předána: T3R.PLF 8293 (SA).
K odstavení: -
Odvezeny: 8223, 9164 (Kovošrot).
Stav dílen k 30.4.2023:
PÚ: 8222, 8227, 8300, 8313, 8319, 8327, 8328, 8330, 8332, 8337, 8341, 8418, 8443, 8477, 8478, 8479, 8481, 8488, 8489, 9080, 9137, 9146, 9161, 9167, 9170, 9230, 9265, 9266, 9268, 9277, 9289, 9313, 9435, 9446.
PO: 5001, 8254, 8257, 8259, 8274, 8280, 8532, 8540, 8541, 8544, 8554, 8556, 8570, 8572, 8577, 8579, 9087, 9136.
GO: 5527, 8287, 8288, 8294, 8295, 9106, 9107, 9108.
MO: 7290, 8082, 9066, 9076.
Odstavené: 201, 206, 207, 213, 216 (ex Miskolc->DPP), 5411, 8153, 8289, 8290, 8291, 8292, 8311, 8578.
Fotookénko:
Střešovický retro vůz T3SUCS #7290 na opravě a zasklení čela po dopravní nehodě. | 1.5.2023 Střešovický retro vůz T3SUCS #7290 na opravě a zasklení čela po dopravní nehodě. | 2.5.2023 Skříň vozu T3M #8029 (ex Olomouc T3 #117) na níž byla zahájena přestavba na cvičný vůz T3R.P #5527. Výzbroj bude použita z ex plzeňského vozu T3R.P #234, který pražský Dopravní podnik zakoupil v loňském roce právě za tímto účelem. | 1.5.2023 Skříň vozu T3M #8029 (ex Olomouc T3 #117) na níž byla zahájena přestavba na cvičný vůz T3R.P #5527. Výzbroj bude použita z ex plzeňského vozu T3R.P #234, který pražský Dopravní podnik zakoupil v loňském roce právě za tímto účelem. | 1.5.2023 Skříň vozu T3M #8029 (ex Olomouc T3 #117) na níž byla zahájena přestavba na cvičný vůz T3R.P #5527. Výzbroj bude použita z ex plzeňského vozu T3R.P #234, který pražský Dopravní podnik zakoupil v loňském roce právě za tímto účelem. | 11.4.2023
Interiér vozu T3M #8029 (ex Olomouc T3 #117) na němž byla zahájena přestavba na cvičný vůz T3R.P #5527.| 11.4.2023 Vůz T3M2-DVC #8082 (→ ex T3M #8082 ex → T3 #6982) na mimořádně opravě. | 2.5.2023 Vůz T3R.P #8232 (→ ex T3 #6677) na mimořádné opravě. | 11.4.2023 Vůz T3R.P #8242 (→ ex T3 #6700) na mimořádné opravě. | 1.5.2023 Vozy T3R.PLF #8257 (→ ex T3SUCS #7137), #8280 (→ ex T3M #8024 → ex T3 #6760) a T3R.P #8540 (→ ex T3 #6915) umístěné na manipulačních rámech, na nichž probíhá jejich přesun na vzduchovém polštáři mezi jednotlivými pracovišti Opravny tramvají. Na vozech probíhají opravy stupně PO, oba vozy T3R.PLF tak přišly o původní stříbrno-vínový nátěr a obdržely nátěr ve standardní barevné kombinaci. | 11.4.2023
Vozy T3R.P #8579 (→ ex T3 #6959), #8280 (→ ex T3M #8024 → ex T3 #6760) a T3R.PLF #8257 (→ ex T3SUCS #7137) umístěné na manipulačních rámech, na nichž probíhá jejich přesun na vzduchovém polštáři mezi jednotlivými pracovišti Opravny tramvají. Na vozech probíhají opravy stupně PO, všechny tak přišly o původní stříbrno-vínový nátěr a obdržely nátěr ve standardní barevné kombinaci. Vůz T3R.P #8579 byl vůbec posledním zmodernizovaným osobním vozem tohoto typu pražského Dopravní podniku a původně byl určen pro spřahování s vozy T3R.PLF- proto měl také stříbrno-vínový nátěr. | 1.5.2023 Vůz T3R.PLF #8274 (→ ex T3SUCS #7060) po prohlídce stupně PO obdržel nejen standardní barevnou kombinaci, ale další doplňky vycházející z nově dodávané série vozů T3R.PLF od #8286 výše. Vůz tak obdržel elektronické zobrazovače pořadí, došlo ke sjednocení informačního systému (BUSE panely nahradily vnější diodové panely BUSTEC a došlo k doplnění vnitřních LCD panelů). Upraveno bylo topení salónu i kabiny řidiče, rozložení interiéru zůstalo nadále původní, sedačky v kombinaci 1+1 a žluté zádržné tyče. | 11.4.2023 Nově dodaný vůz T3R.PLF #8294 (→ ex T3R.PV #8182 → ex T3G #8200 → ex T3SU #7007). | 11.4.2023 Vůz T3R.P #8300 (→ ex T3A #6554) s přidanou zásuvkou pro ovládaní tlačného podvozkového pluhu PSP-01 na prohlídce stupně PÚ. | 11.4.2023 Vůz T3R.P #8319 (→ ex T3 #6517) zachycený během probíhající prohlídky stupně PÚ ve společnosti středních C článků budoucích vozů KT8D5.RN2P #9106 a #9107. | 1.5.2023
Vůz T3R.P #8376 (→ ex T3 #6513) na mimořádně opravě po železniční nehodě ze srpna 2022. | 11.4.2023 Čelní článek B budoucího vozu KT8D5.RN2P #9106 (→ ex Miskolc KT8D5 #214 → ex DP Mostu a Litvínova #319) již v novém reklamním laku Pražské integrované dopravy. Počínaje vozem #9106 již mají být vozy KT8D5.RN2P předávány v tomto laku. | 1.5.2023 Čelní článek budoucího vozu KT8D5.RN2P #9108 (→ ex Miskolc KT8D5 #211 → ex DP Mostu a Litvínova #320) po provedení karosářských prací v Krnově. | 11.4.2023 Články vozu Škoda 14T Elektra #9164 rozpálené před cestou do kovošrotu. Zachován zůstal jeden z nesených článků, který bude sloužit v Opravně tramvají jako sklad. | 1.5.2023 Vůz Škoda 14T Elektra #9167 přistavený na prohlídku stupně PÚ s celovozovou reklamou Pražské integrované dopravy. | 11.4.2023



Novinky v dílnách v období od 1. do 31.3.2023:
PÚ: 8300 (PA), 8319 (ŽI), 8327 (VO), 8488 (KO), 9137, 9268 (KO), 9313 (VO).
PO: 8554 (SA), 9136 (KO).
GO: -
MO: 8158, 8165, 8260, 8270, 8277, 8278, 8517 (SA), 8166, 8171, 8179, 8211, 8218, 8221, 8232, 8235, 8243, 8301, 8304, 8310, 8389, 8412, 8413, 8474, 8502, 8519 (ŽI), 8376 (VO), 8434 (PA), 8445, 8483, 8486, 8501, 8504 (KO), 8446, 8448, 8449 (MO), 8539, 9066, 9067, 9105 (HL), 9114 (KO).
Dodána: KT8D5.RN2P 9108 (KOS).
Předána: KT8D5.RN2P 9105 (HL).
K odstavení: -
Odvezeny: 8163, 8183, 8228 (Kovošrot).
Stav dílen k 31.3.2023:
PÚ: 8222, 8227, 8300, 8313, 8319, 8320, 8326, 8327, 8328, 8337, 8341, 8418, 8477, 8478, 8479, 8481, 8488, 9080, 9137, 9143, 9146, 9167, 9170, 9230, 9265, 9266, 9268, 9289, 9313, 9435.
PO: 5001, 8254, 8257, 8259, 8274, 8280, 8532, 8540, 8541, 8544, 8554, 8572, 8577, 8579, 9087, 9136.
GO: 8287, 8288, 8293, 8294, 9106, 9107, 9108.
MO: 8232, 8376, 9066, 9076, 9105, 9114.
Odstavené: 201, 206, 207, 213, 216 (ex Miskolc->DPP), 5411, 8029, 8153, 8223, 8289, 8290, 8291, 8292, 8506, 8578.
Fotookénko:
Vůz T3R.PV #8153 (→ ex T3 #6103) odstavený ve společnosti skříní vozů T3R.PLF a vozů KT8D5 z maďarského Miskolce na povrchové koleji v Opravně tramvají. Komponenty vozu by měly posloužit pro vznik vozu T3R.PLF #8298. | 30.3.2023
Skříň vozu T3R.P #8223 (→ ex T3 #6527) odstavená po vytěžení komponentů, které poslouží ke vzniku vozu T3R.PLF #8756. | 4.4.2023 Skříň vozu T3R.P #8223 (→ ex T3 #6527) odstavená po vytěžení komponentů, které poslouží ke vzniku vozu T3R.PLF #8756. | 30.3.2023 Skříň vozu T3R.P #8228 (→ ex T3 #6138) odstavená po vytěžení komponentů, které poslouží ke vzniku vozu T3R.PLF #8299. | 30.3.2023
Skříň vozu T3R.P #8228 (→ ex T3 #6138) odstavená po vytěžení komponentů, které poslouží ke vzniku vozu T3R.PLF #8299. | 6.3.2023 Vůz T3R.P #8376 (→ ex T3 #6513) na mimořádně opravě po železniční nehodě ze srpna 2022. | 4.4.2023 Vůz T3R.P #8506 (→ ex T3 #6955) odstavený na vytěžení komponentů, které poslouží ke vzniku vozu T3R.PLF #8297. | 4.4.2023 Čelní článek budoucího vozu KT8D5.RN2P #9108 (→ ex Miskolc KT8D5 #210 → ex DP Mostu a Litvínova #315) po provedení karosářských prací v Krnově. | 11.4.2022 Vůz Škoda 14T Elektra #9136 přistavený na prohlídku stupně PO. | 4.4.2023
Vůz KT8D5.RN2P #9080 (→ ex KT8D5 #9090) prochází prohlídkou stupně PÚ. | 4.4.2023



Novinky v dílnách v období od 1. do 28.2.2023:
PÚ: 8313 (ŽI), 8341 (VO), 9146 (KO), 9266 (PA).
PO: 8544 (HL), 9087 (HL).
GO: -
MO: 5002, 7000 (SE), 8175, 8176, 8255, 8260, 8269, 8270, 8273, 8516, 8542, 8562 (SA), 8218, 8242, 8503 (ŽI), 8355, 8359, 8366, 8536, 8546, 8547, 8564 (HL), 8390, 8550 (PA), 8450, 8466 (MO), 8523 (VO), 9083 (HL).
Dodány: T3R.PLF 8294 (KOS).
Předána: T3R.PLF 8286 (SA).
K odstavení: 8223 (ŽI).
Odvezeny: -
Stav dílen k 28.2.2023:
PÚ: 8214, 8222, 8227, 8235, 8313, 8316, 8320, 8326, 8328, 8336, 8337, 8341, 8418, 8477, 8478, 8479, 8481, 9066, 9080, 9111, 9117, 9138, 9143, 9146, 9167, 9170, 9230, 9265, 9266, 9272, 9289, 9435.
PO: 5001, 8254, 8257, 8259, 8274, 8280, 8532, 8540, 8541, 8572, 8577, 8579, 9087.
GO: 8287, 8288, 8293, 8294, 9105, 9106, 9107.
MO: 7000, 8218, 8542, 9076.
Odstavené: 201, 206, 207, 213, 216 (ex Miskolc->DPP), 8029, 8153, 8163, 8183, 8228, 8289, 8290, 8291, 8292, 8506, 9136, 9164.
Fotookénko:
Další nový vůz T3R.PLF #8294 (→ ex T3R.PV #8182 → ex T3G #8200 → ex T3SU #7007) předaný do Prahy od výrobce KOS Krnov již v podobě takřka dokončeného vozu, který zbývá oživit. | 21.2.2023
Vůz T3R.P #8218 (→ ex T3 #6621) na mimořádně opravě po dopravní nehodě z listopadu 2022. | 21.2.2023 Nový vůz T3R.PLF #8286 (→ ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) během posledních dokončovacích prací v Opravně tramvají. Na čele vozu jistě nejvíce zaujmou elektronická pořadová čísla, jednostěrač v prostoru odstraněné čelní zásuvky mnohočlenného řízení a v nízkopodlažní části pak je patrná úprava obloukového místo zkoseného zakončení okna. | 21.2.2023 Nový vůz T3R.PLF #8293 (→ ex T3R.P #8325 → ex T3 #6468) a jeho následovníci vyšších evidenčních čísel míří do Prahy v podobě dokončeného vozu, který zbývá zavázat na podvozky a oživit. Nikoliv tedy v podobě pouze nalakovaných skříní. | 21.2.2023 Vůz T3R.P #8542 (→ ex T3 #6963) na mimořádně opravě po dopravní nehodě z prosince 2022. | 21.2.2023 Vůz KT8D5.RN2P #9070 (→ ex KT8D5 #9020) prošel prohlídkou stupně PÚ. | 21.2.2023
Vůz KT8D5.RN2P #9105 (→ ex Miskolc KT8D5 #211 → ex DP Mostu a Litvínova #320). | 21.2.2023
Vůz Škoda 14T Elektra #9111 na prohlídce stupně PÚ. | 21.2.2023 Vozy Škoda 14T Elektra #9138 a #9167 na prohlídce stupně PÚ. | 21.2.2023 Skříň vozu Škoda 14T Elektra #9164 určená k likvidaci a cestě do kovošrotu. Zachován zůstane jeden z nesených článků, který bude sloužit v Opravně tramvají jako sklad. | 21.2.2023 Skříň vozu Škoda 14T Elektra #9164 určená k likvidaci a cestě do kovošrotu. Zachován zůstane jeden z nesených článků, který bude sloužit v Opravně tramvají jako sklad. | 21.2.2023 Vůz Škoda 15T ForCity Alfa #9265 na prohlídce stupně PÚ. | 21.2.2023
Vůz Škoda 15T ForCity Alfa #9435 na prohlídce stupně PÚ ve společnosti vozu KT8D5.RNP #9087 (→ ex KT8D5 #9037) na prohlídce stupně PO, který s sebou jistě přinese nalakováním do nového PIDžama. | 21.2.2023



Novinky v dílnách v období od 1. do 31.1.2023:
PÚ: 8337 (VO), 8477 (KO), 9080 (HL), 9170 (KO), 9265 (PA).
PO: 8579 (SA).
GO: -
MO: 8009, 8063, 8074, 8345, 8351, 8551, 8042, 8167, 8232, 8503 (ŽI), 8184, 8264, 8269, 8270, 8272, 8282, 8387, 8533 (SA), 8343 (VO), 8383 (MO), 8399, 8487, 8505 (KO), 9072, 9104 (HL), 9125, 9169 (KO), 9207 (PA), 9306 (VO), 9362 (MO).
Dodány: -
Předána: -
K odstavení: -
Odvezeny: -
Stav dílen k 31.1.2023:
PÚ: 8214, 8222, 8227, 8235, 8241, 8316, 8317, 8320, 8326, 8328, 8336, 8337, 8418, 8462, 8463, 8477, 8478, 8479, 8481, 9066, 9070, 9080, 9111, 9117, 9138, 9143, 9167, 9170, 9230, 9241, 9265, 9272, 9289, 9431, 9435.
PO: 5001, 8254, 8257, 8259, 8274, 8280, 8532, 8540, 8541, 8572, 8577, 8579, 9077.
GO: 8286, 8287, 8288, 8293, 9105, 9106, 9107.
MO: 8063, 9076.
Odstavené: 201, 206, 207, 213, 216 (ex Miskolc->DPP), 8029, 8153, 8163, 8183, 8228, 8289, 8290, 8291, 8292, 8506, 9136, 9164.
Fotookénko:
V prostoru tzv. lávek se setkaly dva vozy T3R.PLF. Zatímco ten vlevo se teprve dokončuje a obdrží #8287 (→ ex T3R.P #8230 → ex T3 #6539), vpravo je zachycený vůz #8259 (→ ex T3SUCS 7227), který během prohlídky stupně PO obdržel standardní lak. | 17.1.2023
Nový vůz T3R.PLF #8286 (→ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) během dokončovacích prací v Opravně tramvají. Na čele vozu jistě nejvíce zaujmou elektronická pořadová čísla, jednostěrač v prostoru odstraněné čelní zásuvky mnohočlenného řízení a v nízkopodlažní části pak je patrná úprava obloukového místo zkoseného zakončení okna. | 31.1.2023 Interiér vozu T3R.PLF #8286 (→ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) je ve vysokopodlažních částech opatřen sedačkami v úpravě 2+1, nerezovými tyčemi zádržného systému a LCD obrazovkami informačního systému. | 31.1.2023 Interiér vozu T3R.PLF #8286 (→ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) je ve vysokopodlažních částech opatřen sedačkami v úpravě 2+1, nerezovými tyčemi zádržného systému a LCD obrazovkami informačního systému. | 31.1.2023 Interiér vozu T3R.PLF #8286 (→ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) je ve vysokopodlažních částech opatřen sedačkami v úpravě 2+1, nerezovými tyčemi zádržného systému a LCD obrazovkami informačního systému. | 31.1.2023 Interiér vozu T3R.PLF #8286 (→ex T3R.P #8339 → ex T3 #6257) je ve vysokopodlažních částech opatřen sedačkami v úpravě 2+1, nerezovými tyčemi zádržného systému a LCD obrazovkami informačního systému. | 31.1.2023
Vůz T3R.P #8540 (→ ex T3 #6915) na prohlídce stupně PO. | 4.2.2023
Vůz T3R.PLF #8259 (→ ex T3SUCS 7227) zachycený v prostoru tzv. lávek, který během prohlídky stupně PO obdržel standardní lak. | 4.2.2023 Likvidovaný vůz T3R.PV #8163 (→ ex T3 #6751) se po čase do ulic vrátí jako vůz T3R.PLF #8296. | 12.12.2022 Likvidovaný vůz T3R.PV #8183 (→ ex T3 #6721) se po čase do ulic vrátí jako vůz T3R.PLF #8295. | 7.1.2023
Vůz T3R.P #8541 (→ ex T3 #6907) na prohlídce stupně PO. | 4.2.2023
Vůz T3R.P #8316 (→ ex T3 #6643) na prohlídce stupně PÚ. | 4.2.2023 Vůz T3R.P #8326 (→ ex T3 #6526 ) na prohlídce stupně PÚ. | 4.2.2023 Vůz T3R.P #8463 (→ ex T3 #6713) na prohlídce stupně PÚ. | 23.1.2023
Po železniční nehodě z Braníka dne 10. září 2015 dlouhodobě odstavený vůz Škoda 15T ForCity Alfa #9230 prochází opravou, během níž došlo k náhradě skeletu poškozeného zadního čela. | 4.2.2023
Vůz T3R.P #8477 (→ ex T3 #6822) na prohlídce stupně PÚ. | 4.2.2023 Vůz T3R.P #8479 (→ ex T3 #6752) na prohlídce stupně PÚ. | 4.2.2023 Poslední předaný vůz T3R.P (→ ex T3 #6959) obdržel #8579 a byl nalakován ve vínovo stříbrné kombinaci pro spojování s vozy T3R.PLF. Při prohlídce stupě PO, na níž byl přistaven, získá standardní lak. | 4.2.2023 Vůz KT8D5.RN2P #9066 (→ ex KT8D5 #9016) prochází prohlídkou stupně PÚ. | 4.2.2023 Vůz Škoda 15T ForCity Alfa #9272 na prohlídce stupně PÚ. | 4.2.2023
Sněhový pluh T3M #5411 (→ ex T3M #8061 → ex #6946) v Opravně tramvají. | 31.1.2023



www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2023