Vlečný vůz evidenčního čísla 1324 obdržely pražské Elektrické podniky od Ringhofferových závodů v roce 1931, společně s dalšími vlečnými vozy série 1311 - 1350.
Druhý vlečný vůz evidenčního čísla 1535 pochází z poslední předválečné série vozů evidečních čísel 1521 - 1550 roku 1942. Oba vozy byly vyřazeny v roce 1967.
Šlo o vůbec poslední typ dodávaných vlečných vozů pro Prahu, typických středním vstupem se sníženou podlahou a dvěma krajními oddíly pro cestující. Vozy byly dodávány od roku 1930 do roku
1942 v počtu 250 kusů, poslední dodávku tvořilo 30 vozů vyrobených v roce 1946. Spodek vozu a kostra vozové skříně byly snýtovány z ocelových profilů, z
vnějšku potažených plechem. Střecha byla vyrobena z dřevěných palubek, potažených impregnovanou tkaninou. Vůz evidečního čísla 1535 již patřil k sérii vozů dodávaných s čátečných čalouněním opěradel sedadel.
Vozy byly dodávány v době, kdy Prahou frčel název populárního sovětského ledoborce
Krasin a vozy proto dostaly tuto přezdívku.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1964 do ukončení provozu dvounápravových tramvají v Praze dne 9. května 1974, vozy ev.č. 1324 a 1535 byly - jak již je zmíněno - vyřazeny v roce 1967 a následně
se ocitly v obci Dobříč u Prahy, kde u tamějšího fotbalového hřiště slouží jako šatny pro hráče. S ohledem na zděné dostavby by dnes tramvajové vozy v této stavbě málokdo hledal. Podle pověstí se kdysi zazdívaly
nečestné ženy a tak je možné, že dobříčským fotbalistům tramvaje kdysi provedly něco hodně špatného a zazdění je jakousi odplatou...