Je neděle, 24. srpna 2003 a z pražské střešovické vozovny vyráží pracovní měřící vůz T3 nesoucí evidenční číslo 5521 zkontrolovat
nové trolejové vedení a funkčnost tří nových výhybek na tramvajové trati Anděl - Sídliště Řepy.
Po dvouměsíční výluce jde o první tramvaj, která úsekem projede. Po trase Vozovna Střešovice - Hradčanská - Malostranská - Anděl dojede
vůz na místo. Po odjištění výhybky na křižovatce Radlické a Plzeňské ulice vjede do nepojížděného úseku. Po vyzkoušení snížené troleje
v místě, kde se staví druhá část mostu ústícího do Strahovského tunelu, pokračuje na Kotlářku.
Prvotní zkoušky výhybky do smyčky a následuje jízda k vozovně Motol. Zkouška kolejového přejezdu a výhybky do vozovny z centra. Kontrola
pokračuje až ke smyčce Sídliště Řepy a následně zpět k motolské vozovně. Probíhají zkoušky přestavování výhybky i blokování kolejovými
obvody. Zkušební jízda pokračuje ke smyčce Kotlářka a vycouváním přes smyčku se vůz dostává opět před výhybku do smyčky, u níž pokračují
její zkoušky.
Následně se pracovní vůz vrací k přezkoušení obou výhybek u vozovny Motol (z centra i do centra) a v pozdním odpoledni se
po trase Anděl - Malostranská - Brusnice vydává zpět do střešovické vozovny.