|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vrak vlečného vozu ev.č. 1046
|
Spodek vozu byl snýtován z ocelových nosníků, kostra vozu s lisovaných tvarových sloupků a dřevěných kružin. Boční a čelní stěny byly snýtovány z ocelového plechu, střecha byla vyrobena z dřevěných palubek. Sedadla v interiéru byla podélná, plošiny nebyla odděleny od vnitřního prostoru vozů. Vozy byly s různými úpravami dodávány od roku 1924 až do roku 1931 a celkem jich bylo vyrobeno 415 kusů. Šlo o první pražské tramvajové vozy s celokovovou vozovou skříní, která jim přinesla přezdívku Plecháče.
Vozy byly vyřazovány postupně od roku 1961 do roku 1973, vůz ev.č.1046 byl - jak již je zmíněno - vyřazen v roce 1966, místo náprav s tramvajovými koly zíkal automobilový podvozek a po dalších drobných úpravách sloužil jako pojízdný sklad. Následně byl odstaven v obci Vinařice, kde byl na podzim roku 2005 zlikvidován.