Na počátku roku 2004 začaly probleskovat informace o tom, že jednou z obětí úspor Dopravního podniku se stanou autobusové garáže Dejvice, s odkazem na pokles vypravení autobusů do sítě v souvislosti se zprovozněním tramvajové tratě na Barrandov, metra do Kobylis a prodlužováním intervalů.
Stavba dejvických autobusových garáží započala v červnu roku 1930 a samotný projekt byl několikrát během stavby upravován a přepracováván. Garáže Dejvice byly uvedeny do provozu 19. prosince 1932, na svou dobu šlo o mimořádně moderní a kvalitně provedenou stavbu, vždyť dodnes zůstala takřka bez poškození zachována původní betonová podlaha
i s kovovými značkami vyznačujícími parkovací pozice. Šedesát let provozu vydržela také původní sklápěcí vrata a jejich nástupci z počátku devadesátých let využívají původní princip otevírání. V šedesátých letech se v areálu garáží krátce objevily také trolejbusy, které zde měly zřízeny opravny. Pro jejich provoz došlo k úpravám vjezdových a výjezdových vrat a výstavbě lakovny.
Termín ukončení provozu garáží Dejvice byl stanoven na 31. prosince 2004. Likvidace začínala postupně, 2. října 2004 byla zrušena odstavná plocha Suchdol a garáže přestaly vypravovat kloubové vozy a noční a příměstské linky. Po listopadové etapě utlumování provozu v garážích zůstaly již jen krátké autobusy s podlahou ve standardní výšce.
Posledním autobusem, který dejvická provozovna vypravila do sítě, se stala v noci z pátku 3. na sobotu 4. prosince 2004 Karosa B931.1675 #7325, která po denním výkonu
na lince 207 dokončila směnu jako noční linka 504.
Od data celostátní změny jízdních řádů 12. prosince 2004 změnila přiléhající zastávka Garáže Dejvice své jméno na Ve Struhách, po zprovoznění prodloužení tramvajové tratě
se pak jméno zastávky změnilo na přes Podbabu na Nádraží Podbaba.