V listopadu 2011 vyhrála plzeňská Škoda Transportation zakázku na dodávku 31 nových obousměrných nízkopodlažních tramvají, označených
jako typ Škoda 26T ForCity Classic. Jejich pravidelný provoz byl zahájen 21. ledna 2014, dodávky vozů do cílového počtu by měly skončit
v únoru.
Mezi lety 1990-1992 zdejší dopravce odkoupil 10 vozů KT8D5 z Košic, v letech 1996-1997 je pak, do stavu osmnácti vozů, doplnil všemi
mostecko-litvínovskými vozy stejného typu, aby jimi obsloužil páteřní tramvajovou trať, zakončenou úvratí.
Celá trať (snad, dle pozorování, s výjimkou krátkého úseku u smyčky Tiszai pu), po níž je vedena linka 1, byla v letech 2009 - 2011
rekonstruována s využitím dotací Evropské unie. Současně došlo k prodloužení traťového úseku o cca 1,5 km do nově vzniklé smyčky
Felső-Majláth, která nahradila původní úvraťovou konečnou. Proto již není nutné využívat obousměrnosti tramvají, ale oboustrannost
(tedy dveře na obou stranách) nachází uplatnění i nadále, díky některým zastávkám s ostrovními nástupišti.
Kromě celkové rekonstrukce samotných kolejí, byla důkladně zmodernizována také nástupiště zastávek a vybavena přístřešky a informačním
systémem.