V úterý 15. února 2010 došlo v 18:23 v prostoru vozovny Motol k závažné mimořádné události, která jen díky shodě šťastných okolností neskončila
tragicky. Těmito slovy začínal text rubriky Na znamení...
Vůz Škoda 14T ev.č.9163 tehdy zůstal stát na izolovaném úseku troleje bez napětí. Při pokusu o jeho odsunutí do napájeného úseku došlo vinou
nesprávné a nepovolené manipulace s vozem k jeho rozjetí a vůz s otevřenými dveřmi stanoviště řidiče projel kolejovou harfou vozovny,
vyrazil výjezdová vrata na Plzeňskou ulici a pokračoval až k zastávce Poštovka, kde se zastavil cca 20 metrů za vozem KT8D5.RN2P ev.č.9077
po vypnutí napájení. Jediným viditelným poškozením vozu Škoda 14T ev.č.9163, se staly drobné oděrky krytu skládacího spřáhla, od vyražených
výjezdových vrat vozovny Motol.
Kdo by to byl řekl, že ten samý vůz se 5. prosince 2012, opět na Plzeňské ulici, stane účastníkem další závažné mimořádné události. Při manipulačním
převozu z vozovny Hloubětín do vozovny Motol došlo k jeho najetí na vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236, který na lince 4 stanicoval v zastávce
Kavalírka z centra.
Zatímco vůz Škoda 15T ForCity Alfa ev.č.9236 se při opravě u výrobce dočkal výroby nových článků C a B, vůz Škoda 14T ev.č.9163 byl nakonec v průběhu
ledna 2015 sešrotován v hostivařském Kovošrotu. Přestože původní plány hovořily o využití nepoškozených článků ke kompletaci s vozem Škoda 14T ev.č.9112,
který byl těžce poškozen při nehodě na Červeném Vrchu... Vůz se tak stal druhým zlikvidovaným vozem svého typu (po ev.č.9165) ...