|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Minská - Čechovo náměstí
|
Přestože byla na území hl.m. Prahy zavedena jízda vpravo od 26. března 1939 od 3 hodin ráno, v Minské ulici se nic nedělo. Teprve v roce 1942 byl předložen projekt rekonstrukce kolejových uzlů v oblasti, spočívající v rekonstrukci všech kolejových křižovatek tak, aby bylo možné obracet v původním směru, tj. ve směru hodinových ručiček. Kolejové přejezdy v Minské ulici měly být prohozeny, aby vyhovovaly pravostrannému provozu ve staronovém směru pojíždění. Schválený projekt se nakonec během války nerealizoval.
Provedení stavebních úprav nakonec proběhlo až v listopadu 1948!
Rekonstrukce tratě v Minské ulici, spojená s obnovou obou přejezdů proběhla v letech 1988 a 1989. Rekonstrukce horního přejezdu proběhla v termínu 3. října - 18. listopadu 1989, v termínu výluky úseku Blanická – Čechovo náměstí.
Fotocesta po pravém přejezdu Minská | ||||