Scanjournal č.075

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Scanjournal č.075

Fotografické okénko do nedávné historie


75. Víkendová sóla 21. a 22. listopadu 1998
Společně se změnami linkového vedení došlo k zajímavé změně víkendového vypravení. Linky 11 a 16 byly nově o víkendu provozovány sólo, zkrácením intervalu se zvýšil i počet pořadí na dosud o víkendech sólo provozované lince 7. Zejména vozovny Pankrác a Strašnice byly nuceny operativně rozpojovat soupravy a vypravit mnoho sólo vozů. Na Pankráci došlo na sólo vypravení mnoha dlouhodobě zadních vozů T3M. Proto se v dnešním díle zaměříme převážně na sólo linky provozované vybranými vozovnami o víkendu 21. a 22. listopadu 1998.
Linka 11 jezdila do podzimu 1998 celotýdenně v soupravách, sólo na Spořilově je tedy novinkou. Jako první potkáváme vůz T3SUCS #7058, který byl celkem běžným čelním vozem souprav. | 21.11.1998 Hned na dalším pořadí ale na Spořilově vidíme na lince 11 vůz T3SUCS #7059, který byl dosud poměrně dlouho výhradně zadním v soupravě. První úlovek je tady. | 21.11.1998 V zastávce Nuselské schody zastavila směrem do centra tramvaj T3M #8050. Kromě toho, že se jedná o ošklivý stinný obrázek, se hlavně jedná o běžně čelní vůz. | 21.11.1998 Žižkovské pořadí linky 11 obsloužil sólo vůz T6A5 #8749, který na snímku přijíždí do zastávky Pod Karlovem, tehdy existující pouze ve směru z centra. | 21.11.1998 Od Bruselské, směrem k zastávce Pod Karlovem, jede na lince 11 vůz T3SUCS #7063, toho času obvykle řazený jako zadní v soupravě. | 21.11.1998
7058 - 11
21.11.1998
7059 - 11
21.11.1998
8050 - 11
21.11.1998
8749 - 11
21.11.1998
7063 - 11
21.11.1998
Opravdovým jackpotem na víkendovém lovu je vůz T3M #8021, zachycený na lince 11 na I.P.Pavlova. Tento vůz nejezdil jako čelní několik let. | 21.11.1998 V zastávce Solidarita (toho času ještě bez nástupní hrany) byl vyfotografován sólo vůz T3M #8016 na lince 11. | 22.11.1998 V opačném směru byl na lince 8726 zachycen vůz T6A5 #8726 na lince 7, na snímku je velmi dobře vidět uspořádání zastávky bez nástupní hrany na zvýšeném tramvajovém tělese. | 22.11.1998 Stejné uspořádání měla i zastávka Černokostelecká, kde byl na lince 7 zachycen strašnický vůz T3 #6658. Linka se do tohoto úseku vrátila od 8. listopadu 1998. | 22.11.1998 Vůz T3SUCS #7049 sice v roce 1998 jezdil kvůli reklamě jako zadní, ale on musel o víkendu vyrazit do provozu sólo, zde jako linka 7 na Strašnické. | 22.11.1998
8021 - 11
21.11.1998
8016 - 11
22.11.1998
8727 - 7
22.11.1998
6658 - 7
22.11.1998
7049 - 7
22.11.1998
V opačném směru přijela na lince 7 na strašnickou tramvaj T3M #8017, která jezdila do podzimu 1998 dlouhodobě jako zadní v soupravě. | 22.11.1998 Ta pravá bomba měla teprve přijít – na víkendový sólo provoz byla rozpojena i reklamní souprava CORIS, tvořená vozy T3M #8023+#8024. Sólo vůz #8024 byl na lince 16 vyfotografován na Náměstí Míru. | 21.11.1998 Z důvodu víkendové výluky jezdily přes Náměstí míru linky 5 a 9, a tak si do spousty sól vložíme i dvě dvojice. Nezvykle se na Náměstí Míru míjejí soupravy vozů T3SUCS #7242+#7243 a T3 #6851+#6852 na lince 5. | 21.11.1998 Posledním nezvyklým sólem zaznamenaným na lince 16 se stala tramvaj T3M #8045, trvale zadní vůz ze soupravy #8008+#8045, která dříve vozila reklamu Coca-Cola. Vůz byl vyfotografován na křižovatce u zastávky I.P.Pavlova. | 21.11.1998 A na závěr jeden autobus – protože se o tomto víkendu konala výluka metra z důvodu prací v tubusu Nuselského mostu, mohl být v zastávce I. P. Pavlova vyfotografován vůz Karosa B741 #6135 na lince X-C. | 21.11.1998
8017 - 7
22.11.1998
8024 - 16
21.11.1998
7242+7243 - 5
6852+6851 - 5
21.11.1998
8045 - 16
21.11.1998
6135 - X-C
21.11.1998

Fotografie: © Absolut

Související články:
 Scanjournal č.076
 Scanjournal č.074
 Scanjournal č.073
 Scanjournal č.072
 Scanjournal č.071
 Scanjournal č.070
 Scanjournal č.069
 Scanjournal č.068
 Scanjournal č.067
 Scanjournal č.066
 Scanjournal č.065
 Scanjournal č.064
 Scanjournal č.063
 Scanjournal č.062
 Scanjournal č.061
 Scanjournal č.060
 Scanjournal č.059
 Scanjournal č.058
 Scanjournal č.057
 Scanjournal č.056
 Scanjournal č.055
 Scanjournal č.054
 Scanjournal č.053
 Scanjournal č.052
 Scanjournal č.051
 Scanjournal č.050
 Scanjournal č.049
 Scanjournal č.048
 Scanjournal č.047
 Scanjournal č.046
 Scanjournal č.045
 Scanjournal č.044
 Scanjournal č.043
 Scanjournal č.042
 Scanjournal č.041
 Scanjournal č.040
 Scanjournal č.039
 Scanjournal č.038
 Scanjournal č.037
 Scanjournal č.036
 Scanjournal č.035
 Scanjournal č.034
 Scanjournal č.033
 Scanjournal č.032
 Scanjournal č.031
 Scanjournal č.030
 Scanjournal č.029
 Scanjournal č.028
 Scanjournal č.027
 Scanjournal č.026
 Scanjournal č.025
 Scanjournal č.024
 Scanjournal č.023
 Scanjournal č.022
 Scanjournal č.021
 Scanjournal č.020
 Scanjournal č.019
 Scanjournal č.018
 Scanjournal č.017
 Scanjournal č.016
 Scanjournal č.015
 Scanjournal č.014
 Scanjournal č.013
 Scanjournal č.012
 Scanjournal č.011
 Scanjournal č.010
 Scanjournal č.009
 Scanjournal č.008
 Scanjournal č.007
 Scanjournal č.006
 Scanjournal č.005
 Scanjournal č.004
 Scanjournal č.003
 Scanjournal č.002
 Scanjournal č.001

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024