Poslední cesta vozu T3G ev.č.8200 po pražských kolejích 29.1.2007

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Poslední cesta vozu T3G ev.č.8200
po pražských kolejích 29.1.2007


Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice se dočkal nejen společnosti nástupnické generace tramvají, vozu 14T ev.č.9114, ale ve společnosti strašnického sněhového pluhu T3 ev.č.5405 nesl chvíli na svém čele i evidenční číslo vozu T3SU ev.č.7007, z nějž byl modernizován. | 11.1.2007
Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice ve společnosti strašnického sněhového pluhu T3 ev.č.5405 nesl chvíli na svém čele i evidenční číslo vozu T3SU ev.č.7007, z nějž byl modernizován. | 4.1.2007
Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice nesl chvíli na svém čele i evidenční číslo vozu T3SU ev.č.7007 z nějž byl modernizován. | 4.1.2007 Vůz T3G ev.č.8200 dlouhodobě odstavený ve vozovně Strašnice po nalepení správného evidenčního čísla na čelo vozu. | 24.1.2007 Vůz T3SUCS ev.č.7063 spřažený zádí s vozem T3G ev.č.8200 vyčkávají na 3. koleji vozovny Strašnice na odjezd do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Vůz T3SUCS ev.č.7063 spřažený zádí s vozem T3G ev.č.8200 vyčkávají na 3. koleji vozovny Strašnice na odjezd do Ústředních dílen. | 29.1.2007
O některých okamžicích se píše velice těžce, přesto jsou tak významné, že stojí za povšimnutí. Mezi takové patří i poslední jízda v mnoha ohledech unikátního vozu T3G ev.č.8200 po pražských kolejích.

V noci z 28. na 29. ledna 2007 se 25 minut po půlnoci vydal vůz ev.č.8200 na svou poslední cestu po pražských kolejích z vozovny Strašnice. Vlečený za vozem T3SUCS ev.č.7063, s nímž byl spojen zádí, odcestoval nejkratší možnou cestou do Ústředních dílen Dopravního podniku, kde byl sešrotován a "využit" k papírové přestavbě na vůz T3R.PV ev.č.8182 stejně jako jeho dlouholetý prototypový kolega - vůz T3R ev.č.8205, z něhož zůstal pro budoucnost zachovaný pomník v areálu Opravny tramvají Ústředních dílen. Spojení vozů záděmi k sobě (tzv. PX) bylo vyvoláno nutností zajistit bezpečný průjezd kolejovou sítí, protože podvozky vozu 8200 byly nahrazeny poškozenými podvozky vozu T3M ev.č.8022, kterému odpadl z kola okolek.

Tím odešel jedinečný vůz T3, jenž byl průkopníkem a zároveň posledním úspěšným pokusem o modernizaci vozu přímo samotným výrobcem ČKD s využitím většiny vlastních komponentů.

Vůz T3G ev.č.8200 spřažený zádí s vozem T3SUCS ev.č.7063 vyčkává na 3. koleji vozovny Strašnice na odtažení do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Vůz T3G ev.č.8200 spřažený zádí s vozem T3SUCS ev.č.7063 vyčkává na 3. koleji vozovny Strašnice na odtažení do Ústředních dílen. | 29.1.2007 Vůz T3G ev.č.8200 spřažený zádí s vozem T3SUCS ev.č.7063 vyčkává na 3. koleji vozovny Strašnice na odtažení do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Přetah vozu T3G ev.č.8200 do Ústředních dílen [Foto: Josef Hubka] Vůz T3G ev.č.8200 spřažený zádí s vozem T3SUCS ev.č.7063 vyčkává na 3. koleji vozovny Strašnice na odtažení do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Detail spřažení vozů T3G ev.č.8200 a T3SUCS ev.č.7063 záděmi k sobě ve vozovně Strašnice před odjezdem do Ústředních dílen. | 29.1.2007 Detail spřažení vozů T3SUCS ev.č.7063 a  T3G ev.č.8200 záděmi k sobě ve vozovně Strašnice před odjezdem do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Je 25 minut po půlnoci dne 29. ledna 2007 a vůz T3G ev.č.8200 vlečený zádí za vozem T3SUCS ev.č.7063 opouští naposledy 3. koleji vozovny Strašnice při své poslední cestě po pražských kolejích na likvidaci do Ústředních dílen. | 29.1.2007 Je 25 minut po půlnoci dne 29. ledna 2007 a vůz T3G ev.č.8200 vlečený zádí za vozem T3SUCS ev.č.7063 opouští naposledy 3. koleji vozovny Strašnice při své poslední cestě po pražských kolejích na likvidaci do Ústředních dílen. | 29.1.2007 Je 28 minut po půlnoci dne 29. ledna 2007 a vůz T3G ev.č.8200 vlečený zádí za vozem T3SUCS ev.č.7063 opouští naposledy kolejovou harfu vozovny Strašnice při své poslední cestě po pražských kolejích na likvidaci do Ústředních dílen. | 29.1.2007
Je 38 minut po půlnoci dne 29. ledna 2007 a vůz T3G ev.č.8200 vlečený zádí za vozem T3SUCS ev.č.7063 zastavil před branou do Ústředních dílen na své poslední cestě, z níž se již na pražské koleje nevrátí a bude zlikvidován. | 29.1.2007
Je 38 minut po půlnoci dne 29. ledna 2007 a vůz T3G ev.č.8200 vlečený zádí za vozem T3SUCS ev.č.7063 zastavil před branou do Ústředních dílen na své poslední cestě, z níž se již na pražské koleje nevrátí a bude zlikvidován. | 29.1.2007

Související články:
 Likvidace vozu T3G ev.č.8200
 T3G

www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024