|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
»TREŽ« 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Od naší poslední bleskové návštěvy Trenčiansko-Teplické elektrické železnice
v roce 2009 došlo k dokončení historizující laku i na posledním z trojice elektrických motorových vozů, 411 903-8.
S ohledem na skutečnost, že k zajištění běžného provozu dlouhodobě postačuje sólo motorový vůz (které jsou na TREŽ) celkem tři se dráha zároveň zbavila i posledního řídícího vozu 911 902-5, který byl předán na úzkorozchodnou železnici v Čiernem Balogu. |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |