|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Předkolaudace trolejového vedení
|
O Velikonočním pondělí 9.4.2007 proběhla předkolaudace zrekonstruovaného trolejového vedení křižovatky Octárna,
spočívající v kontrole jeho zapojení do stávají sítě.
Nejprve došlo na ještě vodivě odpojeném trolejovém úseku ke kontrole ztrátového proudu pomocí generátoru osazeného na vzdáleném místě a měřícího vozidla umístěného v místě přerušení troleje. Po úspěšné kontrole došlo následně k propojení trolejového vedení na křižovatce Malovanka a traťového úseku u Vozovny Střešovice. Po druhé hodině odpolední započala samotná zkušební jízda pracovního vozu T3 ev.č. 5521 . Ten pomocí několika průjezdů projel všechny větve křižovatky Octárna. Po úspěšně provedené zkoušce se vůz navrátil do nedaleké vozovny Střešovice. O tom, jak probíhala zkušební jízda vypovídají více fotografie - Pražské tramvaje totiž byly při tom! |
||||