Předvánoční období je štědré vždy na nějaké ty propagační akce známých značek v rámci propagace
a snahy zaujmout kolemjdoucí a prodat nějaké to zboží navíc. V prosinci 2011 se propagoval na
pražských kolejích tramvajový vůz v barvách mobilního operátora T-mobile.
V období od 15. do 20. prosince 2011 brázdil pražské ulice vůz T6A5 ev.č.8721 v reklamním polepu T-mobile.
Při pohledu na čelo se vůz nedal na první pohled takřka rozeznat od ostatních provozních vozů T6A5... Reklamní
polep byl totiž pouze mírně odlišného odstínu než běžný lak a červené logo operátora se v bílém proužku
takřka ztrácelo. Odlišovaly jej tak pouze vlaječky zastrčené v držáku, které brzy zmizely...
V zadních partiích má vůz zcela odlišný pískový přelep sahající až po střechu, doplněný v levé části o hlavu
Bolka Polívky, jenž je v tomto roce mediální tváří operátora. Okna levé i pravé bočnice pak kryje přelep
tvořený ikonkami z „dotykáčů“.
Vůz byl vypravován na vybrané tramvajové linky jako posilový spoj v období od cca 6:30 do 19 hodin. Kolem 13 hodiny
docházelo na trati ke střídání řidičů. Na rozdíl od dříve uskutečněných akcí Kofola a Měsíček 2004, se jezdilo po trase
celé linky z konečné na konečnou, kde dle provozní situace předjížděl pravidelné linky a z téhož důvodu nebyl vybaven
vozovým jízdním řádem.
Po ukončení akce byla z vozu odstraněna nadstandardní výbava interiéru, slepena část polepů zakrývajících přední okna
a vůz vyrazil na pravidelné linky do ulic. Ke konci ledna vůz o reklamní polep přišel úplně.