|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kolejové přejezdy Trojský most
Přejezd se skládá ze dvou samostatných kolejových spojek, kdy první ve směru jízdy na tramvajový most umožňuje přejetí na protisměrnou kolej,
druhý pak naopak při jízdě z tramvajového mostu přejetí z nesprávné na správnou traťovou kolej. Přejezd je vybaven stavěcími výhybkami s pružnými
jazyky. Výhybky první kolejové spojky jsou v běžném provozu pojížděny pouze jako rozjezdové v přímém směru. Výhybky druhé kolejové spojky jsou v běžném
provozu pojížděny pouze jako sjezdové také v přímém směru. Povrchovou úpravu celého kolejového přejezdu tvoří žulové kostky.
Původní křížový přejezd v osmdesátých letech využívala výluková linka 45 složená ze dvou vozů
T3, spojených záděmi k sobě. Polovinu nového kolejového přejezdu v roce 2000 při opravě
poloviny mostovky na tramvajovém mostě využívala k obracení linka 35 vypravovaná vozy KT8D5.
Plánek popisovaných přejezdů ve formátu .pdf:
přejezdy Trojský mostlegenda k plánku
Fotografie: © Pražské tramvaje
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2025 |