|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Křížové kolejové přejezdy Trojský most
Přejezd se skládá ze dvou samostatných kolejových spojek, kdy první ve směru jízdy na tramvajový most umožňuje přejetí na protisměrnou kolej,
druhý pak naopak při jízdě z tramvajového mostu přejetí z nesprávné na správnou traťovou kolej. Přejezd je vybaven stavěcími výhybkami s pružnými
jazyky. Výhybky první kolejové spojky jsou v běžném provozu pojížděny pouze jako rozjezdové v přímém směru. Výhybky druhé kolejové spojky jsou v běžném
provozu pojížděny pouze jako sjezdové také v přímém směru. Povrchovou úpravu celého kolejového přejezdu tvoří žulové kostky.
Původní křížový přejezd v osmdesátých letech využívala výluková linka 45 složená ze dvou vozů
T3, spojených záděmi k sobě. Polovinu nového kolejového přejezdu v roce 2000 při opravě
poloviny mostovky na tramvajovém mostě využívala k obracení linka 35 vypravovaná vozy KT8D5.
Plánek popisovaných přejezdů ve formátu .pdf:
přejezdy Trojský mostlegenda k plánku
Fotografie: © Pražské tramvaje
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2025 |