Rekonstrukce tramvajové tratě v Nádražní ulici 2004

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Rekonstrukce tramvajové tratě
v Nádražní ulici 2004


Rekonstrukce tramvajové tratě v Nádražní ulici byla zahájena 20. května 2004. Stavební činnost probíhala v několika úsecích:

Likvidace původní křižovatky Na Knížecí je již v plném tempu. | 15.5.2004
Likvidace původní křižovatky Na Knížecí je již v plném tempu. | 15.5.2004
Likvidace původní křižovatky Na Knížecí je již v plném tempu. | 15.5.2004
Likvidace původní křižovatky Na Knížecí je již v plném tempu. | 15.5.2004

  • Oprava tramvajové tratě na Nádražní ulici v úseku Ostrovského - Plzeňka a v části ulice Za Ženskými domovy
  • Mezi ulicemi Ostrovského - Za Ženskými domovy dojde (v návaznosti na loňskou rekonstrukci úseku Plzeňská - Ostrovského) k výměně stávajících velkoplošných panelů BKV za nové. V místě před rozjezdovou výhybkou křižovatky Na Knížecí, kde bude zřízen kolejový obvod pro ovládání výměny bude stávající konstrukce velkoplošných panelů BKV nahrazena v délce asi 15 metrů klasickou konstrukcí se žlábkovou kolejnicí NT1 na dřevěných pražcích ve štěrkovém loži s asfaltovým krytem. Úsek Za Ženskými domovy - Plzeňka bude ze stávajících BKV panelů rekonstruován na klasický typ tramvajové konstrukce s kolejnicí NT1 na železobetonových pražcích ve štěrkovém loži s živičným krytem (před rozjezdovou výměnou křižovatky Na Knížecí budou použity dřevěné pražce z důvodu zřízení kolejového obvodu). Pro omezení vibrací a účinků hluku bude štěrkové lože uloženo na tlumicí rohože a z jedné strany opatřeno prefabrikáty tvaru písmene L. Kolejnicový pás bude opatřen tlumícím systémem. Na úseku v ulici Za Ženskými domovy bude provedena výměna velkoplošných panelů za nové (rozsah cca 50 m za výměny tramvajového trojúhelníku).

  • Oprava tramvajové křižovatky Na Knížecí
  • Směrové poměry tohoto trojúhelníku zlepšeny, aby došlo k odstranění zákazů potkávání. Konstrukce svršku bude klasická se stojinovou žlábkovou kolejnicí a dřevěnými pražci. Pro snížení hluku a vibrací bude použito tlumících rohoží. Rozjezdové výhybky budou opatřeny EOV systémy.

  • Oprava trolejového vedení na Nádražní ulici v úseku Bozděchova - Plzeňka a v části ulice Za Ženskými domovy
  • Na úseku bude provedena montáž 51 nových kusů stožárů trakčního vedení. Trolejové vedení je navrženo jako pružné, pevné nenapínané vedení. Dojde k dílčím posunům napájecích a dělících bodů dle dispozice nových stožárů. Na železničních mostech budou rovněž obnoveny protidotekové podvlaky.

  • Odstranění křížení se železniční vlečkou do areálu Lihovar
  • Zrušen bude vlečkový přejezd Nádražní ulice do areálu Lihovaru. Stávající konstrukce se stojinovou žlábkovou kolejnicí bude nahrazena konstrukcí na velkoplošných panelech BKV s blokovou kolejnicí B1.

    .:::. 29. května 2004 .:::.
    Izolované trolejové vedení u zastávky Anděl. | 29.5.2004 Mohutný poutač firmy Skanska upozorňuje na počátek stavby. | 29.5.2004 Pod novou křižovatkou Na Knížecí jsou již položené izolační geotextilie. | 29.5.2004 Pod novou křižovatkou Na Knížecí jsou již položené izolační geotextilie. | 29.5.2004 Rekonstrukce křižovatky Na Knížecí zasahuje - s ohledem na zvětšení osové vzdálenosti kolejí - i do ulice Za Ženskými domovy. | 29.5.2004
    Odtěžený prostor po tramvajové trati. | 29.5.2004 U traťové koleje do centra jsou instalovány betonové profily, které po obložení antivibračními rohožemi zabrání šíření hluku a vibrací z tratě směrem k obytným domům. | 29.5.2004 U traťové koleje do centra jsou instalovány betonové profily, které po obložení antivibračními rohožemi zabrání šíření hluku a vibrací z tratě směrem k obytným domům. | 29.5.2004 V prostoru pod železničními mosty je již v plném proudu pokládání protihlukových rohoží. | 29.5.2004 Nádražní ulice bez tramvajových kolejí působí podivně... | 29.5.2004
    Na místě jsou již složené i kolejnice. | 29.5.2004 V prostoru pod železničními mosty je již v plném proudu pokládání protihlukových rohoží. | 29.5.2004 V prostoru pod železničními mosty je již v plném proudu pokládání protihlukových rohoží. | 29.5.2004 V prostoru pod železničními mosty je již v plném proudu pokládání protihlukových rohoží. | 29.5.2004 Rozebraný ostrůvek zastávky Plzeňka. | 29.5.2004
    Rozebraný ostrůvek zastávky Plzeňka. | 29.5.2004 Úplně vespod nové tramvajové tratě leží izolační geotextilie. | 29.5.2004 Úplně vespod nové tramvajové tratě leží izolační geotextilie. | 29.5.2004 Rekonstrukce tratě v prostoru ostrůvků dvou rozdílných zastávek - ta vlevo se jmenuje Plzeňka, ta vpravo Smíchovské nádraží.... | 29.5.2004 Celkový pohled na Nádražní ulici směrem k Andělu. V levé části fotografie je vidět odkryté vedení inženýrských sítí - i to je důvodem, proč bude část kolejí uložena na monolitické betonové desce a ne na pražcích. | 29.5.2004
    .:::. 2. června 2004 .:::.
    Pod novou křižovatku Na Knížecí se již naváží štěrk. | 2.6.2004 V prostoru zastávek Plzeňka a Smíchovské nádraží je výkop opět o něco hlubší a na místě jsou i betonové prefabrikáty. | 2.6.2004 Mezi železničními mosty a křižovatkou Na Knížecí jsou již položeny protihlukové rohože. | 2.6.2004 Mezi železničními mosty a křižovatkou Na Knížecí se naváží štěrk pro položení kolejí. | 2.6.2004 Mezi železničními mosty a křižovatkou Na Knížecí leží již první desítky metrů nové tramvajové tratě. | 2.6.2004
    Mezi železničními mosty a křižovatkou Na Knížecí leží již první desítky metrů nové tramvajové tratě. | 2.6.2004 Mezi železničními mosty a křižovatkou Na Knížecí leží již první desítky metrů nové tramvajové tratě. | 2.6.2004 Likvidace křížení s železniční vlečkou v Nádražní ulici. | 2.6.2004 Likvidace křížení s železniční vlečkou v Nádražní ulici. | 2.6.2004 Likvidace křížení s železniční vlečkou v Nádražní ulici. | 2.6.2004


    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024