Rekonstrukce tramvajové tratě Národní divadlo - Lazarská 2004

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Rekonstrukce tramvajové tratě
Národní divadlo - Lazarská 2004


Likvidace původního vrcholu křižovatky Lazarská. | 16.4.2004
Likvidace původních kolejových oblouků na křižovatce ulic Národní třída a Spálená. | 16.4.2004
Rekonstrukce oblouků křižovatky ulic Národní třída a Spálená. | 2.5.2004
Kolaudace oblouků křižovatky ulic Národní třída a Spálená se zůčastnily vozy KT8D5 ev.č.9042 a ev.č.9008. | 18.5.2004
Nově položený vrchol křižovatky Lazarská. | 14.5.2004
Rekonstrukce oblouků křižovatky ulic Národní třída a Spálená. | 2.5.2004
Rekonstrukce oblouků křižovatky ulic Národní třída a Spálená. | 2.5.2004
Kolaudace oblouků křižovatky ulic Národní třída a Spálená se zůčastnily vozy KT8D5 ev.č.9008 a ev.č.9042. | 18.5.2004
Jedna z nejzatíženějších tramvajových tratí Národní divadlo - Lazarská, byla od 15. dubna 2004 uzavřena pro tramvajovou dopravu, z důvodu rekonstrukce kolejových oblouků na křižovatce ulic Národní třída x Spálená a pro výměnu třetího vrcholu křižovatky Lazarská ve směru k zastávce Národní třída.

Během výluky probíhají na úseku Národní třída - Spálená také stavební práce Pražské vodohospodářské společnosti, a. s. a Pražských vodovodů a kanalizací, a. s.. Rekonstrukční činnost Dopravního podniku v tomto úseku se proto musela přizpůsobit postupu prací obou společností.

Kolejové oblouky na křižovatce ulic Národní třída x Spálená, byly posledním místem s nedostatečnou osovou vzdáleností pro provoz vozů KT8D5 na lince 9.

Z tohoto důvodu padlo rozhodnutí v tomto provozně velmi nepříznivém místě (řidič tramvaje neměl šanci vidět protijedoucí tramvaj za rohem) osovou vzdálenost zvětšit.

Nové kolejové oblouky byly umístěny na betonové pražce do štěrkového lože, pouze v místech instalace šikmých dilatačních styků v přechodech kolejnic B1 na kolejnice NT1, jsou připevněny k pražcům dřevěným.

Oblouky byly rekonstruovány s využitím nejmodernějších technologií, aby byla co nejvíce snížena hlučnost při průjezdu tramvají.



www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com
Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815
web postaven na redakčním systému phpRS
ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024