|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rekonstrukce tramvajové tratě
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Během výluky probíhají na úseku Národní třída - Spálená také stavební práce Pražské vodohospodářské společnosti, a. s. a Pražských vodovodů a kanalizací, a. s.. Rekonstrukční činnost Dopravního podniku v tomto úseku se proto musela přizpůsobit postupu prací obou společností.
Kolejové oblouky na křižovatce ulic Národní třída x Spálená, byly posledním místem s nedostatečnou osovou vzdáleností pro provoz vozů KT8D5 na lince 9.
Z tohoto důvodu padlo rozhodnutí v tomto provozně velmi nepříznivém místě (řidič tramvaje neměl šanci vidět protijedoucí tramvaj za rohem) osovou vzdálenost zvětšit.
Nové kolejové oblouky byly umístěny na betonové pražce do štěrkového lože, pouze v místech instalace šikmých dilatačních styků v přechodech kolejnic B1 na kolejnice NT1, jsou připevněny k pražcům dřevěným.
Oblouky byly rekonstruovány s využitím nejmodernějších technologií, aby byla co nejvíce snížena hlučnost při průjezdu tramvají.