|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Víceúčelová vozidla
Když se v pražských ulicích v roce 1875 objevily první metry kolejnic pro tehdejší koňku zřejmě ani ten největší
jasnovidec netušil....
Krucinál, že by podobě začínala poněkud jiná stránka? I když, začátek může být podobný takřka vždy, ani ten největší jasnovidec totiž netušil, kolik víceúčelových vozidel bude postupně potřeba k výstavbě opravám, rekonstrukcím a provozování tramvajových tratí, vozidel, která nejsou prioritně tramvajovými, ale bez nichž by se provozování tramvají jen těžko obešlo. Trolejové věžky, auta svářečů i dispečerská vozidla pomáhají udržovat tramvajové tratě i provoz tramvají. Některá jsou schopna se pohybovat pouze po vozovkách, jiná vlastní kolejový adaptér a v případě potřeby elegatně jezdí po kolejích. Pojďme se společně poohlédnout po osudech těchto leckdy nenápadných pomocníků.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz www.prazsketrolejbusy.cz | www.prazsketrolejbusy.com Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1815 web postaven na redakčním systému phpRS ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2024 |