Oprava tramvajové tratě v úseku Invalidovna - Švábky 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Oprava tramvajové tratě
v úseku Invalidovna - Švábky 2011


Již první den výluky byl prostor pod původními panely vyklizen a položen zde nový podkladní asfalt. Absence nároků tramvají na signalizaci Švábky vytvářela úžasné kolony, ve kterých zůstávaly stát autobusy náhradní dopravy... | 27.4.2011
Celkový pohled na repanelizovaný úsek. V koleji do centra stojí zatlačovačka mostecko-litvínovského Dopravního podniku. | 27.4.2011
Groulíci provádí pokládku panelů na Invalidovně. V pozadí torzo po bývalém sídle Rustonky. | 28.4.2011
Částečně zatlačená pryž v panelech BKV a čerstvě vybetonovaný prostor místo středových panelů. | 28.4.2011
V průběhu noci na 28. dubna provedli Vénosové přeskládání panelů v koleji do centra na křižovatce Švábky. | 28.4.2011
Vyndané totálně zlikvidované dilatační díly v zastávce Urxova. | 27.4.2011
Svářeči upravují svršek po vyrušení dilatací v zastávce Urxova. | 27.4.2011
 Podfoukávání panelů a výměna kolejnic u zastávky Urxova. | 27.4.2011
Masáci provádí výměnu kolejnic u zastávky Urxova. | 28.4.2011
Totálně rozpadlý mezikolejový panel u zastávky Invalidovna se samozřejmě také dočkal výměny. | 27.4.2011
V období od středy 27. dubna 2011 do soboty 30. dubna 2011 přibližně 1.30 hodin byl přerušen obousměrně tramvajový provoz v úseku Florenc - Palmovka. Během této krátké výluky došlo k sanaci velkoplošných panelů BKV v okolí křižovatky Švábky a dalším lokálním opravám tramvajové tratě.

Kompletně sanován byl cca 100 metrů dlouhý úsek velkoplošných panelů před křižovatkou Švábky z centra. Již první den výluky došlo k rozebrání kolejiva a panelů, odfrézování původního podkladu a položení nové živice v tomto úseku. V noci pak proběhlo přeskládání propadlých velkoplošných panelů BKV v protisměrné koleji přímo v křižovatce Švábky tak, aby byly minimalizovány nepříznivé účinky plynoucí z omezení provozu. Denní směna následně usadila recyklované panely a navezla kolejnice pro svářeče v sanovaném úseku.

Součástí opravy tramvajové tratě bylo odstranění dilatačních dílců u zastávky Urxova (probíhalo kontinuálně v průběhu výluky) a částečná sanace kolejiva včetně podfoukávání panelů opodál směrem k Urxově a v okolí křižovatky horní Palmovka. Svářeči také prováděli údržbu kolejového křížení Horní Palmovka.

V pátek proběhla ještě v ranních hodinách blesková výměna rozpadlého středového panelu u zastávky Invalidovna a ve 13h se konala zkušební jízda vozem Škoda 15T pro ověření prostorové průchodnosti, a tím zaručené sjízdnosti této tratě pro tyto vozy.

Dopravní opatření:
  • Linky číslo 8, 24 a 52 byly v úseku Bílá labuť - Palmovka odkloněny přes zastávky Vltavská, Maniny a Libeňský most.
  • V trase Florenc - Palmovka byla zavedena denní náhradní autobusová doprava X-8.
  • V trase Lazarská - Václavské náměstí - Florenc - Palmovka noční náhradní autobusová doprava X-52.
  • Náhradní autobusová doprava X-8
    Náhradní autobusová doprava X-8 v provedení vozu ev.č.9506 společnosti Hotliner stanicuje v zastávce Urxova, kolejiště je obsazeno stavebními mechanizmy. | 27.4.2011 Autobus ev.č.9522 společnosti Hotliner na lince náhradní dopravy X-8 najel za zastávkou Urxova z centra na tramvajové těleso. | 27.4.2011 V zastávce Invalidovna stanicuje autobus ev.č.9538 společnosti Hotliner na lince X-8. | 28.4.2011 Autobusy Karosa ev.č.9510 a 9518 společnosti Hotliner na lince náhradní dopravy v zastávce Florenc. | 28.4.2011 Díky kontrole trolejového vedení se muselo občas také protisměrem, vůz ev.č.9557 na lince X-8 u Křižíkovy. | 27.4.2011


    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2021