|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Malostranská - Újezd
|
Malá Strana ..:: 10.3.2013 ::.. |
Malá Strana ..:: 10.3.2013 ::.. |
Jako první se stavbaři vrhli na opravu kolejového rozvětvení Újezd od Malostranského náměstí. Zde byla v průběhu noci z pátku na sobotu z 8. na 9. března 2013 vytrhána velká žulová dlažba a připraveno trolejové vedení pro bourací práce. V průběhu soboty byla vytrhána a odvezena původní kolejová konstrukce a připraven nový materiál.
Stalo se již dobrou tradicí vyměnovat jeden vrchol kolejového trojúhelníku za víkend a nebylo tomu jinak i při této akci, kdy v neděli večer byla již kolejová konstrukce kompletně na místě a výluku připomínal pouze místy nedokončený zákryt ze žulové dlažby. Důvod pro tento nedodělek je prostý. Současně se totiž měnily kolejnice v esíčku u zastávky Malostranské náměstí, které bylo nutno co nejrychleji zadláždit, aby zde mohla od úterý projíždět náhradní doprava X22, včetně midibusové linky 292, takže dlaždiči byli prioritně vysláni sem.
Při druhé fázi výluky od úterý 12. března 2013 byly veškeré práce v Karmelitské ulici a na Újezdě dokončeny a dělníci se přesunuli do Letenské ulice. Zde proběhla výměna kolejových konstrukcí výjezdového oblouku z letenské splítky, včetně kolejového esíčka před Ministerstvem financí, jemuž se výměny v posledních letech vyhýbaly.
Součástí akce byla i výměna rozjezdové výhybky křižovatky dolní Klárov z Letenské ulice.
K obnovení provozu došlo oficiálně s výjezdem nočních spojů v noci z neděle na pondělí 17. / 18. března 2013.
Dopravní opatření v I. etapě (8.-12.3.2011):
Dopravní opatření v II. etapě (12.-18.3.2011): |
Malá Strana .:::. 11. března 2013 | ||||
Malá Strana .:::. 12. března 2013 | ||||
Malá Strana .:::. 15. března 2013 | ||||