V úterý 18. dubna 2006 proběhla kolaudace rekonstruované
tramvajové tratě v Letenské ulici,
mezi křižovatkou
dolní Klárov a Malostranským náměstím a čátečně rekonstruované křižovatky dolní Klárov.
Klasicky jako první vyzkoušel křižovatku dolní Klárov měřící vůz T3 ev.č.5521, který nejprve prověřil
funkčnost nově instalované radiově ovládatelné rozjezdové výhybky umístěné na vrcholu přiléhajícím
k zastávce Malostranská a poté postupně projel všechny její větve. V zastávce Malostranská do centra vyčkával na svůj okamžik
vůz KT8D5 ev.č.9010, na Malostranském náměstí z centra pak vůz KT8D5 ev.č.9030.
Oba vozy se následně setkaly před budovou Ministerstva financí, a souběžnou jízdou (vůz ev.č.9010 zpětným pohybem po nesprávné koleji v protisměru!)
k zastávce Malostranská prověřily správnou osovou vzdálenost v rekonstruovaných obloucích v Letenské ulici před vchodem do Valdštejnské
zahrady a oblouky křižovatky dolní Klárov. Souběžná jízda probíhala tak, že vůz jedoucí po vnitřní koleji oblouku, sledoval svým čelem osu dveří prostředního článku vozu jedoucí po vnější
koleji oblouku, aby byla prověřena dostatečná vzájemná vzdálenost jejich vozových skříní při vybočení v obloucích. Vozy byly vzájemně v takové poloze, aby se prověřilo maximální vnější
vybočení vozu na vnitřní koleji a zároveň maximální vnitřní vybočení u vozu na vnější koleji.
Úspešným provedením této zkoušky se potvrzuje dodržení průjezdných průřezů dle ČSN 280318.
Od středy 19. dubna 2006 jsou zrekonstruované úseky opět v provozu.