Tramvajovou tratí tvořenou
velkoplošnými panely BKV v ulici Milady Horákové
mezi křižovatkami
Sirotčinec a
Prašný most
v původní poloze projely poslední tramvaje nad ránem 1. června 2010.Tehdy začala dlouhodobá tramvajová výluka tohoto úseku
vyvolaná výstavbou tunelového komplexu Blanka.
Po zahájení výluky úseku stavbaři snesli takřka polovinu traťového tělesa tvořeného
velkoplošnými panely BKV a po snesení podkladních vrstev vybudovali stropní desku budoucího
napojení tunelu Blanka a podchodu pod ulicí Milady Horákové aby mohla stavba pokračovat bez zásadního ovlivňování provozu na komunikaci.
Během druhé poloviny měsíce září 2010 začala výstavba provizorní dočasně odsunuté vozovky a tramvajové tratě napojující ulici Milady Horákové
od křižovatky Sirotčinec na provizorně odsunutou křižovatku Prašný most.
Provoz zde byl obnoven 1. října 2010.