Havarijní oprava Nádražní ulice 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Havarijní oprava Nádražní ulice 2011


Kolejiště v Nádražní ulici tvořené velkoplošnými panely BKV poznamenala nepříznivá zima, stejně jako provoz moderních vozidel z produkce plzeňské Škodovky. V důsledku pohybu středových panelů se stal úsek nesjízdný pro nejmodernější vozy Škoda 15T. Bylo proto zapotřebí včas jednat.

Stálé zastávky Hlubočepy náhradní tramvajová linka 32, na snímku obsazená soupravou vozů T3R.PLF ev.č.8269+T3R.PV ev.č.8163 projížděla, aby byl zajištěn ideálnější přestup na náhradní autobusy X12, přesto se našlo pár jedinců, kteří ve stálých zastávkách vyčkávali...  | 27.6.2011
Náhradní autobusovou dopravu X12 zajišťovaly kloubové autobusy provozoven Řepy a Kačerov. Vzhledem k nedostatků kloubových busů byl však občas vypraven také standardní vůz. Na snímku zachycen kloubový vůz Karosa B 931.1934 ev.č.6123 v zastávce Lihovar. | 27.6.2011
Zneplatnění běžně provozovaných linek na atypických označnících tramvajové tratě na Barrandov bylo provedeno s pomocí barevných papíru vložených do igelitového obalu, který byl připevněn izolepou... Izolepa je na označnících dosud... | 27.6.2011
Deponované vozy:
  • 8269+8163
  • 8270+8324
  • 8356+8373
  • 8366+8367
  • 8369+8368
  • 8382+8383
  • 8386+8387
  • 8392+8393
  • 8398+8399
  • 8406+8407
  • 8411+8410
  • Pro havarijní opravu byl zvolen nejbližší možný termín od pondělí 27. června (0:30 hodin) do pátku 1. července 2011 (4:30 hodin). Kvůli tomu byla i operativně zkrácena přítomnost vrchní stavby na výluce Podbaba v ulici Jugoslávských partyzánů o jeden týden, aby oprava mohla být provedena ještě dříve, než začne letní výlukové šílenství na Smetanově a Masarykově nábřeží, stejně jako na Podolském nábřeží a Modřanech.

    Oprava byla provedena na dvou cca 100m dlouhých úsecích mezi zastávkami ČSAD Smíchov a Smíchovské nádraží. Spočívala v sanaci podloží pomocí odfrézování podkladní vrstvy a pokládce nové živice, na níž byly znovu položeny původní vytěžené panely. Současně byly vyměněny kolejnice B1 v dalších několika úsecích poblíž Lihovaru za nové. Přemostění železniční tratě do Berouna se dočkalo podfoukání, tedy výškového urovnání panelů v obou obloucích. V Hlubočepích došlo ještě k vyrušení dilatací v prostoru u nástupní zastávky Hlubočepy a lokálním opravám panelů.

    Po dobu výluky bylo deponováno cca 24 vozů z vozoven Vokovice /garantované nízkopodlažní spoje/ a Pankrác ve smyčce Sídliště Barrandov, které zajišťovaly provoz na nepřetržité náhradní tramvajové lince 32. Vnější kolej sloužila pro odstavování vozů, vnitřní kolej byla průjezdná a na prostřední koleji smyčky čerpali řidiči přestávky.

    Dopravní opatření:
  • Linka 4 - ve směru od Čechova náměstí odkloněna z Anděla do obratiště Kotlářka
  • linka 12, 14, 20 a 54 - ve směru od Anděla zkráceny do obratiště Smíchovské nádraží
  • NTD 32 – Hlubočepy - Sídliště Barrandov
  • NAD X-12 – Smíchovské nádraží - Hlubočepy

  • Přestupní terminál v prostoru smyčky Hlubočepy. Přestupy mezi náhradními autobusy a tramvajemi jsou vždy řízeny dispečersky a oba dopravní prostředky odjíždí teprve až po pokynu dispečera! | 27.6.2011 Vrchní stavba se musela vypořádat s minimálním prostorem k práci, autobusový provoz na rušné Nádražní ulici nemohl být přerušen. Obdiv zaslouží řidiči nákladních vozů i autobusů, s jakou grácií se milimetrově míjejí. | 27.6.2011 Trhání velkoplošných panelů BKV z pomocí Ahlmanna. | 27.6.2011 Celkový pohled na první úsek již vytrhaných velkoplošných panelů BKV v Nádražní ulici. Vlevo jsou patrné urovnané, ale ještě neodvezené středové panely, které se naloží až při nižším okolním provozu. | 27.6.2011 Mezideponie vytěžených velkoplošných panelů BKV v blízkosti zastávky ČSAD Smíchov. | 27.6.2011
    Skládání čerstvě vytěžených velkoplošných panelů BKV v mezideponii v blízkosti zastávky ČSAD Smíchov. | 27.6.2011 Čerstvě odfrézovaná svrchní vrstva pod velkoplošnými panely BKV. V pozadí odstavena stavební technika vyčkává na svou příležitost. | 27.6.2011 Oprava velkoplošných panelů BKV v Nádražní ulici. | 27.6.2011 Po odfrézování podkladu velkoplošných panelů BKV se zúčastněným naskytl pohled na původní konstrukci tramvajové tratě – betonovou desku s dřevěnými pražci. | 27.6.2011 Odfrézování podkladu velkoplošných panelů BKV ukázalo původní konstrukci tramvajové tratě. | 27.6.2011
    Odfrézování podkladu velkoplošných panelů BKV ukázalo původní konstrukci tramvajové tratě. | 27.6.2011 Aby úsekem mohly projíždět i nové tramvaje Škoda 15T, bylo nutné urovnat i středové panely. Jelikož je to práce marná, byly středové panely vyndány a jejich prostor zabetonován... | 29.6.2011 Výstavba odvodnění velkoplošných panelů BKV. | 29.6.2011 Probíhající pokládka velkoplošných panelů BKV na čerstvý asfaltový koberec. Už zbývá jen pár metrů, přitom jde o druhý den výluky... | 29.6.2011 Jelikož se jednalo o havarijní opravu, nejsou využity nové technologie ani panely, ale pokládají se ty, které prošly revizí. A tak se stává, že zatímco žlaby jsou v pořádku, okraje panelů jsou otřískané... | 29.6.2011
    Jelikož se jednalo o havarijní opravu, nejsou využity nové technologie ani panely, ale pokládají se ty, které prošly revizí. A tak se stává, že zatímco žlaby jsou v pořádku, okraje panelů jsou otřískané... | 29.6.2011 Probíhající pokládka velkoplošných panelů BKV na čerstvý asfaltový koberec. | 29.6.2011 I na druhém konci přemostění plzeňské železniční tratě u Lihovaru proběhlo výškové urovnání panelů BKV v oblouku. | 29.6.2011 Součástí akce bylo i výškové urovnání velkoplošných panelů BKV ve vyloučeném úseku. Zde probíhá podfoukávání na konci přemostění plzeňské železniční tratě. | 29.6.2011 Dokončovací práce (svařování a přebrušování) při vyrušování kolejových dilatací v dočasných zastávkách Hlubočepy. | 29.6.2011


    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2021