|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Trať Čechovo náměstí - Koh-i-noor
|
Provoz v Moskevské ulici byl přerušen od 0:30 hodin v úterý 29. května 2012 do 22:00 hodin v úterý 19. června 2012. Mimo provoz byla pouze stálá zastávka Čechovo náměstí směr Koh-i-noor na náměstí Svatopluka Čecha a tramvaje úsek obousměrně objížděly Minskou ulici.
Během výluky prošel rekonstrukcí přiléhající vrchol křižovatky Čechovo náměstí. Původní konstrukce na panelech VÚIS byla odstraněna 31. května. Nahradila jí klasická konstrukce na dřevěných pražcích ve štěrkovém loži. Nově je ve směru od Koh-i-nooru zřízena rozjezdová splítka v délce jedné soupravy čímž je možné křižovatkou i v hlavním směru projíždět rychlostí 15 km/h, což původní podoba křižovatky, kdy hlavní směr byl tvořen odbočnou větví křižovatky, neumožňovala. Přímé úseky tvoří kolejová pole s repasovanými betonovými pražci se žlábkovou kolejnicí, v obloucích je použit systém pevné jízdní dráhy W-tram s bezvýstužovými pražci.
Pravidelný provoz tramvají byl v úseku obnoven 19. června 2012. Smutným mementem zůstala absence jakékoliv stavební úpravy náměstí a s tím související "dočasná" podoba zastávky Čechovo náměstí, kterou vytvořily velkoplošné panely BKV naskládané na vozovku. Praha 10 slíbila provést proměnu prostoru společně s rekonstrukcí tramvajové tratě. Vzniknout měla i protisměrná společná zastávka autobusů a tramvají Čechovo náměstí. Akce byla nakonec odložena...
Dopravní opatření během rekonstrukce: |