Smyčka Olšanské hřbitovy oprava 2011

.....VŠE CO NÁS BAVÍ NA JEDNOM WEBU!
Úvodní stránka

Počet přístupů
od 10. 4. 2001:
TOPlist

WebArchiv - Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR

Smyčka Olšanské hřbitovy
oprava 2011


Letošní rekonstrukční sezona se délkou harmonogramu vrchní stavby Dopravního podniku řadí k těm nejdelším v historii. Důkazem budiž i tak trochu vtěsnaná výměna oblouků ve smyčce Olšanské hřbitovy umístěná před konec rekonstrukce modřanské tratě a zahájení rekonstrukce na náměstí Bratří Synků.

Rozebraná dlažba ve výjezdové části smyčky a kolejová konstrukce čekající na demontáž. | 15.10.2011
Sjezdová výhybka z prostoru manipulačních kolejí smyčky byla dlouhodobě v havarijním stavu a do výhybky byl zakázán zpětný pohyb. | 15.10.2011
Demontované vjezdové oblouky, na místě zůstávají pouze dřevěné pražce. | 15.10.2011
Ve vjezdové části smyčky jsou již uloženy, pár hodin po zahájení výluky, obě blokové výhybky, rozjezdová i sjezdová. | 15.10.2011
Usazené blokové výhybky ve vjezdové části. | 15.10.2011
Navážení kolejové konstrukce vjezdové části. | 15.10.2011
Výluka tramvajového provozu trvala necelý týden od 15. do 22. října. Samotné stavební práce započaly již v noci ze 14. na 15. října 2011. Během noční směny zaměstnanci Rassostavu odkryli žulovou dlažbu na vjezdu i výjezdu z obratiště a paliči nařezávali kolejovou konstrukci tak, aby byla co nejrychleji rozmontovaná. V průběhu soboty 15. října již byly na své místo umístěny a „sešity“ obě výhybky na vjezdové části smyčky a ke konci dne i rozvezeny kolejnice oblouků na očištěné dřevěné pražce. V neděli probíhala demontáž výjezdové části, návoz materiálu a uchycování konstrukce na vjezdové části.

V průběhu týdne za pomoci krátkodobých uzavírek jízdních pruhů byly vyměněny také vjezdové a výjezdové oblouky smyčky.

Při opravě obratiště došlo k výměně všech 4 čepových výhybek o poloměru 20m do odbočné větve za blokové výměny stejného poloměru. Obě rozjezdové výhybky do i z obratiště jsou nově vybaveny elektrickým přestavníkem, ovládaným s pomocí trolejových kontaktů. Přímý úsek v prostoru odstavných kolejí tvořený velkoplošnými panely BKV zůstal beze změny.

Dopravní opatření:
  • Linka 5 prodloužena přes Želivského a Nákladové nádraží Žižkov do smyčky Vápenka.
  • Zatímco v zemi ještě leží ve výjezdové části obě původní čepové výhybky, v sousedství již čekají nové, blokové. | 15.10.2011 Hluboká srdcovka. | 15.10.2011 Již uložené kolejové konstrukce vjezdových oblouků. | 16.10.2011 Usazené blokové výhybky ve výjezdové části.  | 16.10.2011 Výměna části vjezdových oblouků smyčky. | 19.10.2011
    Zřizování elektrického ovládání rozjezdové výhybky na manipulační koleje. | 19.10.2011 Již zadlážděný prostor vjezdových oblouků na manipulační koleje. | 19.10.2011 Hemžení vrchní stavby během zřizování odvodnění výhybek ve výjezdové části. | 19.10.2011 Počasí nebylo pro zemní práce příliš příznivé... | 19.10.2011 Zadlažďování výjezdových oblouků. | 19.10.2011


    www.prazsketramvaje.cz | www.prazsketramvaje.com | www.prazsketramvaje.eu | www.prazsketramvaje.info
    www.prtky.cz | www.prtky.eu | www.dopravnisuvenyr.cz
    Datová velikost: 55444,183 MB | Počet článků: 1737
    web postaven na redakčním systému phpRS
    ISSN 1801-9994 | © Pražské tramvaje 2001-2022