Zatím nejdelší přerušení provozu vozovny Pankrác zažili její zaměstnanci a cestující v roce 1995.
Rekonstrukce trati v ulici Na Veselí a Soudní, včetně přestavby
smyčky a napojení vozovny na kolejovou síť vyvolalo
dvouměsíční výluku. Na rozdíl od předešlých výluk vozovny, které probíhaly v prázdninových termínech, nebylo možné vypravení vozovny pokrýt na takto
dlouhou dobu z jiných vozoven. Byla proto přijata mimořádná provozní opatření...
Tramvajová doprava byla v úseku Vladimírova - Vozovna Pankrác přerušena od 22. srpna 1995. Všechny vlaky vozovny Pankrác byly v pracovní dny,
vždy mezi 18:00 a 6:00 hodin a během víkendů celodenně, deponovány v prostoru tramvajové tratě v Černokostelecké ulici
mezi smyčkami Černokostelecká a Ústřední dílny DP.
Dva vlaky byly odstaveny ve vozovně Žižkov, dva ve vozovně Strašnice.
V obou vozovnách na vybraných kolejích prováděli údržbu pankráckých vozů pracovníci pankrácké vozovny.
Odstavování tramvají v Černokostelecké ulici začalo večerním zatažením 21. srpna. V přízemí podnikového objektu v Sazečské ulici byla zřízena provizorní
výpravna a místnost pro záložní řidiče. Zvýšené těleso bylo na okrajích vymezeno kovovými zábranami, o střežení odstavených vozů se v nočních hodinách
starala bezpečnostní agentura.
Tramvajová linky 7, 11, 16 a 55 byly po dobu odstavení vozů zkráceny do smyčky Černokostelecká. V denním provozu víkendových výluk nebyla zavedena náhradní
doprava a cestující využívali pravidelné autobusové linky 163, 229, 265 a 268. V nočním období pak celotýdenně náhradní autobusovou dopravu X-7.
Odstavování tramvají na Černokostelecké ulici skončilo ranním výjezdem 18. října 1995. Večer již tramvaje zatahovaly do vozovny Pankrác, kde byla obnovena
také jejich údržba.